  • 1. Data: 2012-01-10 17:31:13
    Temat: Wskazania SpeedFana przy obciążaniu procka
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Złożyłem komp na procku Athlon 64x2 4200+ i płycie M2A-VM. Kiedy obciążę
    procek za pomocą Prime95 stress test wskazania obciążenia procka w
    SpeedFanie 4.39 oscylują wokół 50% dla każdego rdzenia tak jakby to był
    stary jednordzeniowy Pent. z hyperthreadingiem. Czy takie wskazania są
    prawidłowe i Prime sie nie wyrabia czy ten SpeedFan coś kłamie? Ma ktoś
    jakiś pomysł?
    ps. AMD C&Q wyłączone w BIOS.
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2012-01-11 12:34:35
    Temat: Re: Wskazania SpeedFana przy obciążaniu procka
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 18:31:13 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > SpeedFanie 4.39 oscylują wokół 50%
    Na podglądze obciążenia w Managerze Zadań też niestety obciążenia obu
    rdzeni około 50%. Sądząc po temperaturze radiatora i obrotach wiatraka, też
    proc nie pracuje na full.
    Co powoduje że procek nie jest wykorzystywany w 100%?

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2012-01-11 16:44:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 13:34:35 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Co powoduje że procek nie jest wykorzystywany w 100%?

    Powodował Prime95. Spróbowałem BurnInTest 7 i ten obciążył oba rdzenie do
    100%.
    --
    Jacek