  • Data: 2018-12-19 22:08:38
    Temat: Re: Wskaźnik naładowania akumulatora
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-12-18 11:15, LordBluzg(R) wrote:

    > Już tu pisałem, że najprosciej sobie woltomierz/ładowarkę wjebać w
    > gniazdo zapalniczki i po przekręceniu kluczyka odczytać wartość.
    > Generalnie też jest to do dupy bo mam takie auto, które stoi w garażu a
    > że jeździ nim kobieta sporadycznie, to odłączanie aku nie wchodzi w grę
    > bo se klemy nie przykręci, mogę jej wyłącznik zrobić ale radio się
    > resetuje. Łażę tam co jakiś czas i sprawdzam to jebane napięcie.
    > Generalnie też to wszystko do dupy bo nawet jesli ostatnim woltem auto
    > odpali, to robi 20km i chuja z takim doładowaniem aku, bo się nie
> [...]

    No to właśnie o takiej sytuacji mówię, że zostawiam komuś samochód kto
    słabo go ogarnia a potem zastaję kompletnie rozładowany akumulator. Ta
    osoba nie będzie analizowała wskazań woltomierza więc najprościej będzie
    podłączyć coś, np moduł ESP, co mi to prześle do domu. I może sobie
    nawet na miejscu napięcie wyświetlać, ale raczej naiwniactwem byłoby
    liczyć na to, że zostanie to zrozumiane i pójdzie za tym właściwa reakcja.