    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wtórnik emiterowy z zabezpieczeniem prądowym
    Date: Fri, 9 Jun 2017 12:24:28 +0200

    W dniu 2017-06-08 o 20:07, Piotr Gałka pisze:

    > Dla mnie - wybitnie niejasne pytanie.
    Tak, masz rację, sorki. Zerknij na moją odpowiedź udzieloną Zbychowi.
    Doprecyzowałem opis problemu.

    Tak na marginesie, zastanawiałem się również nad bramkami CMOS jednakże
    chyba to nie zadziała. Ogranicznik prądowy jest analogowym rozwiązaniem.
    No chyba, że jakiś sprytne podejście da się zastosować.

    P.S.
    Użytkownik zasila tą płytkę więc ma dostęp do masy i +24V (ew. +12V w
    zależności od parametrów jego zasilacza).

    --
    Pozdrawiam,
    Marek