    From: "Piotrek_P" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wtyczka IDC 10 pin. Czym zacisnąć?
    Date: Wed, 20 Jan 2010 18:23:51 +0100

    > Witam,
    > Czy jest możliwe zaciśnięcie takiej wtyczki na taśmie nie mając specjalnej
    > zaciskarki? Ktoś mi powiedział, że zaciska w imadle, ale zrobiłem kilka
    > prób i połamałem złącza, a taśma nawet do pinów nie chwyciła. Nie uśmiecha
    > mi się wydawać prawie 100 PLN aby zacisnąć 2 wtyczki. Pytałem po
    > znajomych, ale nikt nie ma takiego sprzętu:-(

    No i okazało się, że nie ma żadnej filozofii w zaciskaniu imadłem. Wychodzi
    100% trafień jak napisał Filip. Problem polegał na tym że w paczce którą
    dostałem, mam dwa rodzaje nakładek na taśmę. Różnią się tymi bocznymi
    "wąsami" no i akurat trafiałem na te niewłaściwe, dlatego się łamały przy
    zaciskaniu. Ech ci sprzedawcy, kto im to pakuje?

    Piotrek