  • Data: 2014-11-05 12:50:18
    Temat: Re: Wtyk USB_A ze złączem na kartę microSD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przesadzasz
    > http://allegro.pl/czytnik-kart-pamieci-micro-sd-tf-s
    dhc-pendrive-i4674554764.html
    > http://allegro.pl/adapter-czytnik-kart-micro-sd-tf-u
    sb-kart-pamieci-i4747233387.html
    > http://allegro.pl/bk719a-mini-czytnik-kart-pamieci-m
    icrosd-pendrive-i4753989926.html
    > http://allegro.pl/kingston-czytnik-kart-usb-micro-sd
    -micro-sdhc-sdxc-i4755440956.html

    >Czyli nie przesadzam... :-) Bo właśnie o tym mówiłem, że między
    >takimi
    >złączkami musi być kontroler USB i kontroler SD Card gadający ze
    >sobą:
    >a zatem jakiś procesor rozumiejący różne protokoły, system plików
    >itp.

    Systemy plikow nie - urzadzenia blokowe, sektor w sektor.

    Wystarczy ze przetlumaczy z USB na SD co jest srednio skomplikowane
    ... ale ja chcialem podkreslic ze ten procesor jest tak maly ze go
    trudno zobaczyc.
    Skoro moze byc wbudowany we wtyczke niezalezna, to mozna i we wtyczke
    do druku :-)

    J.