  • 1. Data: 2014-10-02 12:32:05
    Temat: Wtyk USB_A ze złączem na kartę microSD
    Od: pawel2420 <z...@n...pl>

    Witam !

    Czy ktoś może wie gdzie można kupić wtyk USB-A montowany na PCB z
    wbudowanym w środku złączem do karty microSD ?

    Paweł

  • 2. Data: 2014-10-02 13:28:03
    Temat: Re: Wtyk USB_A ze złączem na kartę microSD
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 2 października 2014 12:32:05 UTC+2 użytkownik pawel2420 napisał:
    > Witam !
    >

    > Czy ktoś może wie gdzie można kupić wtyk USB-A montowany na PCB z
    >
    > wbudowanym w środku złączem do karty microSD ?

    Wtyk montowany na PCB?

  • 3. Data: 2014-10-02 13:58:46
    Od: pawel2420 <z...@n...pl>

    > Wtyk montowany na PCB?

    Tak.
    Taki jak w typowym donglu USB.

    Paweł

  • 4. Data: 2014-10-02 14:15:31
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "pawel2420" <z...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Witam !
    >
    > Czy ktoś może wie gdzie można kupić wtyk USB-A montowany na PCB z
    > wbudowanym w środku złączem do karty microSD ?
    >
    > Paweł

    Cuś w ten deseń? Dobrze zrozumiałem?

  • 5. Data: 2014-10-02 19:26:09
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Czy ktoś może wie gdzie można kupić wtyk USB-A montowany na PCB z
    > wbudowanym w środku złączem do karty microSD ?

    Ja kiedyś kupiłem na znanym portalu aukcyjnym, jako dodatek do karty.
    Na AliExpress też można, np:
    http://www.aliexpress.com/item/High-Speed-Mini-USB-2
    -0-Micro-SD-TF-T-Flash-Memory-Card-Reader-Adapter-FR
    EE/1422118218.html
    http://www.aliexpress.com/item/New-5pcs-Mini-T-Flash
    -TF-Micro-SD-Memory-Card-Reader-USB-2-0-3-0/20130188
    75.html
    http://www.aliexpress.com/item/5PCS-Free-Shipping-Ho
    t-Sale-Portable-High-Speed-Mini-USB-2-0-Micro-SD-TF-
    T/1589753557.html
    Szukałem jako frazę:
    usb micro sd
    Przem

  • 6. Data: 2014-10-02 20:38:08
    Od: Pawel2420 <z...@n...pl>

    > http://www.aliexpress.com/item/New-5pcs-Mini-T-Flash
    -TF-Micro-SD-Memory-Card-Reader-USB-2-0-3-0/20130188
    75.html

    Potrzebuję zrealizować we własnym urządzeniu podobne rozwiązanie. Nie
    mam jednak pojęcia gdzie można kupić odpowiednie złącza. W zasadzie będą
    to elementy, które dopiero po wlutowaniu na płytkę utworzą kompletną
    wtyczkę USB.

    Paweł

  • 7. Data: 2014-10-02 20:56:17
    Od: Przemek <r...@o...pl>

> [...]
    > mam jednak pojęcia gdzie można kupić odpowiednie złącza. W zasadzie będą
    > to elementy, które dopiero po wlutowaniu na płytkę utworzą kompletną

    Kumam, sorry, teraz to jasne, wcześniej jak widać nie doczytałem ze
    zrozumieniem.
    Przem

  • 8. Data: 2014-11-05 02:08:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "pawel2420" <z...@n...pl> wrote in message
    > Czy ktoś może wie gdzie można kupić wtyk USB-A montowany
    > na PCB z wbudowanym w środku złączem do karty microSD ?

    Przecież pomiędzy USB-A a microSD musisz mieć sporo elektroniki aby
    to zadziałało... Jak Ty sobie wyobrażasz wtyk USB z gniazdem microSD?

    Myślisz o kompletnym urządzeniu elektronicznym zasilanym z 5V w USB?
    Coś jak ten dongle z eBaya? http://www.ebay.com/itm/261469042944

  • 9. Data: 2014-11-05 03:08:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 4 Nov 2014 19:08:49 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > to zadziałało... Jak Ty sobie wyobrażasz wtyk USB z gniazdem microSD?
    >
    > Myślisz o kompletnym urządzeniu elektronicznym zasilanym z 5V w USB?

    Przesadzasz
    http://allegro.pl/czytnik-kart-pamieci-micro-sd-tf-s
    dhc-pendrive-i4674554764.html
    http://allegro.pl/adapter-czytnik-kart-micro-sd-tf-u
    sb-kart-pamieci-i4747233387.html
    http://allegro.pl/bk719a-mini-czytnik-kart-pamieci-m
    icrosd-pendrive-i4753989926.html
    http://allegro.pl/kingston-czytnik-kart-usb-micro-sd
    -micro-sdhc-sdxc-i4755440956.html

    Owszem, tam nadal jest kupa elektroniki, tylko trudno ja dostrzec :-)

    J.

  • 10. Data: 2014-11-05 11:22:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    -micro-sdhc-sdxc-i4755440956.html

    > Owszem, tam nadal jest kupa elektroniki, tylko trudno ja dostrzec :-)

    Czyli nie przesadzam... :-) Bo właśnie o tym mówiłem, że między takimi
    złączkami musi być kontroler USB i kontroler SD Card gadający ze sobą:
    a zatem jakiś procesor rozumiejący różne protokoły, system plików itp.