eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWybierak WK-610... Jak wykonać zastępnik? › Re: Wybierak WK-610... Jak wykonać zastępnik?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Wybierak WK-610... Jak wykonać zastępnik?
    Date: Wed, 3 Aug 2016 21:06:09 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 17
    Message-ID: <nntfb7$hoh$1@node1.news.atman.pl>
    References: <nnj7po$27l$1@node2.news.atman.pl> <nnjctt$v0p$1@node1.news.atman.pl>
    <nnlbu1$3gl$1@node2.news.atman.pl> <nnls8f$fpp$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@p...pl.invalid>
    <nnnqkf$k39$1@node2.news.atman.pl> <nnoqig$kdk$1@node1.news.atman.pl>
    <nnqs6r$5h4$1@mx1.internetia.pl> <nnspgv$iri$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 31-178-54-211.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1470251175 18193 31.178.54.211 (3 Aug 2016 19:06:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Aug 2016 19:06:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    In-Reply-To: <nnspgv$iri$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:703533 pl.misc.telefonia:239132
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-08-03 o 14:54, HF5BS pisze:

    >
    > To jakąś dziwną tarczę miałeś, ze elektrodynamiczny..., hamulce w obu
    > typach, które nadmieniłem, były wyłącznie mechaniczne, odśrodkowe.
    > Domyślam się, że chodzi o tarczę nowszego typu, gdzie hamulec jest
    > sprzęgany o tak: sprzęgiełko, to wałek, przecięty w połowie, owinięty
    > ciasno sprężyną, przy nakręcaniu idzie pod włos i sprężynka się luzuje,
    > hamulec więc nie przeszkadza. Jak puścisz palec, idzie z włosem, zaciska
    > się i zakleszcza na obu częściach, dzięki czemu hamulec działa. To jest
    > rzeczywiście delikatny element i łatwo go uszkodzić, a układ sprężyn też
    > łatwo połamać.
    > Zatem domyślam się, że tarcza była tego nowszego typu.

    To był RWT Tulipan. Hamulec to był obrotowy magnes w formie dwóch
    połówek w kształcie litery L, obracający się wewnątrz mosiężnego kapsla.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: