  • 1. Data: 2016-01-09 22:36:13
    Temat: Wybór procesora mobilnego
    Od: ToM <l...@p...onet.pl>

    Hej, chce dla kobiety wybrać jakiś budżetowy laptop. Główne zastosowania
    to 90% przeglądanie internetu, czasem jakieś filmy avi lub prymitywne
    gierki o małych wymaganiach.
    W tańszych rozwiązaniach można spotkać procesor Intel Pentium N3540,
    ponieważ nie miałem nigdy z tym styczności to czy warto? Nie mam na
    myśli tego czy będzie na tym chodzić przeglądarka internetowa, bo pewnie
    będzie tylko czy ogólnie system nie będzie mulił i będzie przyzwoity
    komfort pracy? Czy może dać sobie z tym modelem procesora spokój i
    lepiej trochę dołożyć do i3?
    Drugie pytanie to czy do takich zastosowań odczuje się różnicę pomiędzy
    4GB RAM-u a 8 GB (windows7)?

    dzięki!
    T.

  • 2. Data: 2016-01-09 22:56:46
    Temat: Re: Wybór procesora mobilnego
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.01.2016 o 22:36, ToM pisze:
    > Hej, chce dla kobiety wybrać jakiś budżetowy laptop.
    kolega też chciał zrobić prezent żonie. ale jak sprawdził wydajność
    procesorów na stronie:
    https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
    (wpisz nazwę procka i passmark w googlach)
    to jednak dozbiera kasy aby nie kupić czegoś co jest wolniejsze od
    telefonu z androidem

    ToMasz

  • 3. Data: 2016-01-10 12:11:11
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 9 Jan 2016 22:36:13 +0100, ToM napisał(a):

> [...]
    > lepiej trochę dołożyć do i3?
    > Drugie pytanie to czy do takich zastosowań odczuje się różnicę pomiędzy

    Kup poleasingowego Della Latitite E6410 i problem z głowy. :)

    [ Kobiety nie zmienisz. Możesz zmienić kobietę, ale to i tak niczego ]
    [ nie zmieni. (Andrzej Poniedzielski) ]

  • 4. Data: 2016-01-10 17:15:25
    Od: ToM <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-09 o 22:56, ToMasz pisze:
> [...]

    > (wpisz nazwę procka i passmark w googlach)
    > to jednak dozbiera kasy aby nie kupić czegoś co jest wolniejsze od

    Słupki słupkami, ale bardziej mi chodziło czy można na czymś takim
    pracować i cały czas nie przeklinać. Skoro piszesz, że są to procesory
    na poziomie tabletowych czy w telefonach to dużo wyjaśnia :)

    T.

  • 5. Data: 2016-01-10 17:19:23
    Od: ToM <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-10 o 12:11, Przemysław Ryk pisze:
    > Dnia Sat, 9 Jan 2016 22:36:13 +0100, ToM napisał(a):
    >
    > Kup poleasingowego Della Latitite E6410 i problem z głowy. :)

    Też na początku myślałem o jakimś używanym, ale uparła się, że chce
    nowy, Tylko jak to bywa u kobiet bardziej chodziło o wygląd zewnętrzny,
    więc gdy znalazłem używany "bez śladów" to chyba się przekonała ;) E6410
    będzie lepszym rozwiązaniem niż plastikowe Lenovo.

    T.

  • 6. Data: 2016-01-10 18:22:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-10 o 17:19, ToM pisze:

> [...]
    > więc gdy znalazłem używany "bez śladów" to chyba się przekonała ;) E6410
    > będzie lepszym rozwiązaniem niż plastikowe Lenovo.

    To chyba mało widziałeś Lenovo, albo nie widziałeś choćby serii R lub W.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2016-01-10 18:32:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    > Hej, chce dla kobiety wybrać jakiś budżetowy laptop. Główne zastosowania
    > to 90% przeglądanie internetu, czasem jakieś filmy avi lub prymitywne

    Do tego celu wystarczy Acer TravelMate 2410 z prockiem PIII 2,4 GHz. I
    RAM-em 1 GB. No, ale skąd taki wziąć?? Jak jakieś muzeum ma to ci nie
    odsprzeda... :)
    --
    Jacek
    -Co robi Jarosław jak ma ochotę popieprzyć?

  • 8. Data: 2016-01-10 19:08:25
    Od: ToM <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-10 o 18:22, Adam pisze:

    > To chyba mało widziałeś Lenovo, albo nie widziałeś choćby serii R lub W.

    Napisałem o budżetowym, stąd było pytanie o procesor N3540.

    T.

  • 9. Data: 2016-01-10 19:09:54
    Od: ToM <l...@p...onet.pl>

    > Do tego celu wystarczy Acer TravelMate 2410 z prockiem PIII 2,4 GHz. I
    > RAM-em 1 GB. No, ale skąd taki wziąć?? Jak jakieś muzeum ma to ci nie
    > odsprzeda... :)

    Stąd nie chce się pchać w sprzęt za 2000-3000 zł.

    T.

  • 10. Data: 2016-01-10 23:00:35
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-01-10 o 19:08, ToM pisze:

    > Napisałem o budżetowym, stąd było pytanie o procesor N3540.

    NO i masz rację, budżetowe to porażka. A wbudowana na stałe bateria to
    już szczyt. Niby 2 lata gwarancji a bateria tylko 6 miesięcy. Czyli jak
    padnie to wymiana prawie w cenie laptopa nowego. Czyli de fakto kupujesz
    sprzęt z 6 miesięczną gwarancją. Widocznie większej trwałości tego
    sprzętu producent nie przewiduje. Inaczej była by gwarancja 2 lata.

    Skończyło się na Dellu również w moim przypadku.

    Zdrówko.

    --
    Irokez