    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Wykrywanie urządzeń w RWD. Ile cali ma cal?
    Date: Wed, 8 Jun 2016 20:50:32 +0200
    <nhvkuo$p3e$1@news.icm.edu.pl>
    <584pgwu4fnpf$.ab4mjimn01ko$.dlg@40tude.net>
    <nibvjj$pi6$1@news.icm.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <nispdk$v93$1@news.icm.edu.pl>
    <1hwwxcwvshfmu$.9kblgbfh3h0l$.dlg@40tude.net>
    <niuv3u$are$1@news.icm.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <nj265v$g57$1@news.icm.edu.pl>
    <l...@4...net>
    <nj7bcd$lr1$1@news.icm.edu.pl>

    Dnia Tue, 7 Jun 2016 22:38:35 +0200, Marek napisał(a):

    > No ale dokładnie ten sam problem istnieje przy definiowaniu pikselowych
    > podziałów. Na monitorach 4k będziesz miał 2048px, 4096px itd. Wszystko
    > zależy od tego co przeglądarka zaanonsuje. Czytaj poniżej.

    Szerokość strony ma pewne granice rozsądku, nie ma sensu robić szerszej
    treści, niż 1200-1400px, bo nikt tego nie obejmie wzrokiem.

    DPI ma granicę jedynie w kreatywności producentów w gonitwie na cyferki.

    > Właśnie... a jak odkryłem, u mnie anonsuje brednie i jest czym się
    > No więc właśnie. Takich wytłumaczeń pewnie znajdzie się od zarypania. I
    > co wtedy? To są przecież realne sytuacje. Będziesz generował oddzielne
    > CSSy dla każdego "wytłumaczenia"?

    Nie, media queries są wystarczająco skuteczne, by objąć większość urządzeń.
    Jeśli producent Nexusa ma jakieś swoje pomysły, to trudno.

    Nawiasem mówiąc nie wierzę, że tak znana marka ma tak podstawowy problem.
    Jaki napis tu widzisz na tym telefonie:
    http://foundation.zurb.com/sites/docs/interchange.ht
    ml ?

    > Dlatego optuję za DPI bo to jest
    > jednoznaczne. Jeśli np. skończyłem z CSS dla 200 dpi a powstanie 400dpi
    > to wielka krzywda się nie stanie bo telefon (Android) zręcznie skalować
    > potrafi. Ewentualnie zyskam nowe zlecenie na dodanie kolejnego CSS. :-)

    Uhm. I będziesz poprawiać wszystkie strony, które zrobiłeś do tej pory, z
    tego część charytatywnie?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl