  • 1. Data: 2009-01-22 21:20:01
    Temat: Wylaczanie nawigacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Ktos wie czemu wielu roznych nawigacji samochodowych nie mozna
    wylaczyc ?
    Niby przycisk jest, cos tam gasnie, ale baterie doi jednak szybko.

    Pamiec dynamiczna czy co ?

    J.

  • 2. Data: 2009-01-22 21:51:17
    Temat: Re: Wylaczanie nawigacji
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    > Ktos wie czemu wielu roznych nawigacji samochodowych nie mozna
    > wylaczyc ? Niby przycisk jest, cos tam gasnie, ale baterie doi
    > jednak szybko.
    > Pamiec dynamiczna czy co ?

    Raczej brak umiejętności wyłączania - za długo przytrzymasz i wyłącza
    tylko podświetlanie...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2009-01-23 06:06:33
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Raczej brak umiejętności wyłączania - za długo przytrzymasz i wyłącza
    > tylko podświetlanie...

    Niestety nie. Niektore odbiorniki faktycznie zra sporo energii nawet po
    "wylaczeniu" (a w rzeczywistosci uspieniu) urzadzenia - w zasadzie po 3-4
    dniach sprzet sie nie chce wlaczyc. Dlatego np. niektore Manty maja
    wylacznik fizycznie odcinajacy zasilanie.

    k,

  • 4. Data: 2009-01-23 07:10:25
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Raczej brak umiejętności wyłączania - za długo przytrzymasz i wyłącza
    > tylko podświetlanie...

    Z tym to różnie bywa. W iPaq'u 316 dla odmiany jest tak, że jeśli
    przytrzymasz krótko, to ekran zgaśnie. Ty szczęśliwy z dobrze wykonanej
    pracy chowasz go do kieszeni a on po chwili się sam włączy.
    W tym przypadku działa dłuższe 4-5 sekund przytrzymanie wyłącznika, o
    czym zresztą wspomna instrukcja.

    --
    Wojtek

  • 5. Data: 2009-01-23 08:32:56
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Jan 22, 10:20 pm, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ktos wie czemu wielu roznych nawigacji samochodowych nie mozna
    > wylaczyc ?
    > Niby przycisk jest, cos tam gasnie, ale baterie doi jednak szybko.
    >
    > Pamiec dynamiczna czy co ?

    99% navi na rynku (wszystkie tzw. no-name) oparte sa na platformie
    WinCE wzglednie WM2003, a te maja D-RAM na pokladzie...

    --
    Marek Lewandowski
    ICQ#/GG#: ask per mail. mail: locust[X]poczta/onet/pl

  • 6. Data: 2009-01-23 09:19:49
    Temat: Re: Wylaczanie nawigacji - TomTom
    Od: "Pawel" <l...@k...chip.pl>

    Witam,

    Czy to dotyczy równiez TomTom'a (XL Europe Traffic)?

    Podczas przerw w pracy (gdy lezy sobie na pólce) akumulator siada tu tez w
    zaiste piekielnie szybkim tempie...

    Pozdrawiam,

    Pawel

  • 7. Data: 2009-01-24 06:02:41
    Od: "PP" <p...@o...pl>

    Uzytkownik "Pawel" <l...@k...chip.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Czy to dotyczy równiez TomTom'a (XL Europe Traffic)?
    >
    > Podczas przerw w pracy (gdy lezy sobie na pólce) akumulator siada tu tez w

    U mnie w Asusie ten czas to dlugie dni a nawet tygodnie i dla odmiany
    krótkie wcisniecie wylacznika wygasza wyswietlacz a dlugie wylacza caly
    system.
    Piotr

  • 8. Data: 2009-01-24 12:01:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Jan 2009 00:32:56 -0800 (PST), Marek Lewandowski wrote:

    >99% navi na rynku (wszystkie tzw. no-name) oparte sa na platformie
    >WinCE wzglednie WM2003, a te maja D-RAM na pokladzie...

    Czy mi sie wydaje czy z samego faktu uzycia WinCE nie wynika
    koniecznosc uzycia DRAM ?

    J.

  • 9. Data: 2009-01-24 12:03:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Jan 2009 07:10:25 +0000 (UTC), Wojtek wrote:

    >Z tym to różnie bywa. W iPaq'u 316 dla odmiany jest tak, że jeśli
    >przytrzymasz krótko, to ekran zgaśnie.

    A w Navia/Biedronka jest jeszcze inaczej - krotkie nacisniecie nie
    robi wrazenia, dlugie .. trudno powiedziec, jakis obrazek poczatkowy
    sie wyswietla na moment ..

    J.

  • 10. Data: 2009-01-24 16:17:28
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> writes:

    > Czy mi sie wydaje czy z samego faktu uzycia WinCE nie wynika
    > koniecznosc uzycia DRAM ?

    W sensie "dynamic" RAM? Przeciez praktycznie w kazdym wspolczesnym
    komputerze sa pamieci DRAM. Kiedys byly "zwykle" DRAM, potem FPM DRAM,
    EDO DRAM, (SDR) SDRAM, DDR SDRAM itd. Typowe ARMy wspolpracuja z SDR
    SDRAM albo z DDR SDRAM.
    --
    Krzysztof Halasa