    From: Michał Lankosz <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wymiana aku w golarce BRAUN
    Date: Thu, 07 Apr 2011 15:30:08 +0200

    W dniu 2011-04-06 12:42, Gejzero SQ3OGX pisze:
    > Witam,
    >
    > Zrobiony troszkę w balona przez serwis, szukam porady.
    > Szef zlecił mi zakup aku do jego golarki, podał mi typ model itp... na
    > podstawie tego w "Autoryzowanym serwisie" zamówiłem aku do tej golarki.
    > Aku po kilku tyg. wreszcie dotarł do szefa. Wielkie było moje zdziwienie
    > kiedy szef przyniósł mi golarkę i aku, kiedy to się okazało że nie ma
    > się jak do niej dobrać. Wtedy zabrałem się za kopanie i szukanie porad.
    > Na Stronie Brauna znalazłem jak byk że aku należy wymieniać w serwisie
    > żeby nie starcić gwarancji, która zresztą i tak już minęła.
> [...]

    Rozbierałem Braun 6510 - to model dość stary, z 10-15 lat może mieć.
    Sporo czasu mi zajęło doszukanie się "co trzyma". Przy gnieździe
    zasilania, po obu stronach są zaślepki śrubek. Trzeba zdjąć i wykręcić.
    Wtedy można wyjąć środek. Od strony noża nie wiem czy trzeba rozkręcać.
    Złożenie okazało się trudniejsze i niestety nie wszystkie elementy z
    powrotem weszły. Problem miałem z mechanizmem wysuwania dodatkowego
    nożyka (do podcinania włosków, baków itp.) Miała tam wejść sprężyna na
    cięgno. Ale nie dałem rady, bo nie pamiętam dokładnie jak to tam było
    powkładane, a tak jak mi się wydaje i w palcach działa, to nie jestem w
    stanie włożyć do obudowy, bo wszystko się wcześniej rozpada - przez
    sprężynę. Golić się da, ale używając tego dodatkowego nożyka trzeba go
    cały czas podtrzymywać ręką.
    Może ma ktoś dokładny opis złożenia, bo "nadmiarowe" elementy jeszcze
    trzymam.

    Michał