    From: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wymiana aku w golarce BRAUN
    Date: Fri, 8 Apr 2011 09:13:20 +0200

    Użytkownik "Michał Lankosz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:inkcv4$d5$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Rozbierałem Braun 6510 - to model dość stary, z 10-15 lat może mieć. Sporo
    > czasu mi zajęło doszukanie się "co trzyma". Przy gnieździe zasilania, po
    > obu stronach są zaślepki śrubek. Trzeba zdjąć i wykręcić.

    Ten model wygląda jak "odlany" w całości z jednego kawałka tworzywa,
    chyba że coś jest ukryte pod gumą na rączce, ale tam nie będę zaglądał.
    Chyba jednak pośle szefa z tym cudem do serwisu ;)
    Gdybym jeszcze miał jakąś gratyfikację z tego to można się pomęczyć, ale
    robić za darmo ze świadomością że moge coś spier... to ja podziękuję.
    Pozdr.
    Gejzero