eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWymiana cylinderka › Re: Wymiana cylinderka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.12.16.70.M
    ISMATCH!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.h
    ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Subject: Re: Wymiana cylinderka
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5d5fa76a$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5d5fd171$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <lcf2hk6fva61$.1ulozjeaebnds.dlg@40tude.net>
    <5d60ec3a$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d612268$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Trybun <M...@j...ru>
    Date: Sun, 25 Aug 2019 18:32:03 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5d612268$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: AVG (VPS 190824-4, 24.08.2019), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 24
    Message-ID: <5d62b802$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 109.243.25.113
    X-Trace: 1566750722 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 541 109.243.25.113:51754
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2543
    X-Received-Body-CRC: 2336041573
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2661785
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 24.08.2019 o 13:41, szod pisze:
    > W dniu 24-08-2019 o 09:50, Trybun pisze:
    >
    >> I zabrałeś się do tego jak do układu bez ABS?? To już takie pytanie z
    >> czystej ciekawości. Bo u mnie jednak chyba chodzi nie o cylinderek
    >> przy tylnym zacisku ale o coś więcej. Mocno grzeje się również tarcza
    >> przedniego  hamulca, jako że jest to po krzyżu w stosunku do tylnego
    >> hamulca można przypuszczać że chodzi chyba o pompę hamulcową.
    >
    > Może być winny przewód elastyczny. Potrafią się tak zepsuć, że coś tam
    > w środku się rozwarstwia i działa jak zaworek jednokierunkowy. Wpuści
    > ciśnienie ale nie wypuści. Wtedy klocki cały czas trą o tarcze i się
    > grzeje.
    >
    >

    Ogólnie na początku wyglądało to tak że winy cylinderek przy tylnym
    zacisku. Auto z podniesionym kołem - koło chodzi bez żadnych oporów,
    wciskam hamulec (nożny) następnie puszczam a koło prawie na sztywno
    zablokowane, stuknięcie młotkiem w felgę i hamulec odpuszcza.. Niby
    wszystko jasne, tylko ten grzejący się hamulec przy przednim kole
    skomplikował sprawę. Może to za sprawą wężyka, jednak we własnym
    zakresie nie jestem w stanie tego zweryfikować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: