  • Data: 2010-06-17 17:08:35
    Temat: Re: Wymiana kondensatorów w PG
    Od: "lukasz" <...@...z> szukaj wiadomości tego autora

    > Po próbach stwierdzam że jednak troche zbyt duze spustoszenia można
    > zrobić.

    piszac wyrywamy przesadziłem, trzeba wygiac kila razy raz w jedna raz w
    druga i nozki same wychodza( naprawde słabo sie trzymaja) ,

    na szybko moza odciac aluminiowe koncowki i do krotkich kikutow dolutowac
    nowe kondesatory, ale to jest nieporofesjonalnie :)

    > Hmm, podobno do igły ma cyna nie przylegać...
    > kiedyś spotkało mnie coś zgoła przeciwnegi i się zraziłem do metod z igłą.

    nigdy jeszcze mi cyna nie przylgnela do igy jednorazowej, po scieciu
    pilnikiem (na prosto) uzywam ich do wulutowywania opornych scalaków dil, (po
    podgrzaniu pada igła oddziela nózke scalaka od pada- metalizacji) i w łatwy
    sposob mozna wylutowac dil z laminatu dwustronnego