eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWymiana oleju › Re: Wymiana oleju
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.pro
    xad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 18 Apr 2014 11:55:30 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.4.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wymiana oleju
    References: <534fbbb8$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
    <lioft3$kg0$1@speranza.aioe.org>
    <534fca96$0$2239$65785112@news.neostrada.pl>
    <lioqm0$nfp$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <lioqm0$nfp$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <5350f691$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-31-175-127-68.play-internet.pl
    X-Trace: 1397814930 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2153 31.175.127.68:1207
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530573
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-04-17 18:06, abn140 pisze:
    >> Jest jeszcze jedna sprawa która może coś wyjaśniać - w dieslu ten obecny
    >> olej jest prawie przezroczysty, natomiast w benzynie czarny jak smoła. W
    >> obydwu autach poprzedni właściciele deklarowali że olej był niedawno
    >> wymieniany.
    > jak jest jak piszesz to w d jest swiezy olej, a w b. nie byl wymieniany
    > jeszcze nigdy! skoro jest czarny jak smola.... :-)
    > ale zakladam pomylke.
    > co do oleju to syntetyk.
    > zawsze.
    > ja zalalem:
    > golfa 2 td stan silnika smierc kliniczna przebieg chyba obrocony licznik
    > kilka razy..., wymiana na syntetyk. splynelo wiadro smoly, znowu syntetyk.,
    > oleju bral MNIEJ niz lotosa mineralny, kopcil mniej ale nadal. potem sie
    > okazalo ze cos z turbo bylo. auto jezdzi do dzisiaj co mnie osobiscie dziwi.
    > drugi przypadek co to niby sie nie powinno
    > mb w124 2,5d, tyle ze to auto jest w tak dobrym stanie ze tu jest obojetne
    > co sie wleje i bedzie git. Silnik jak byl suchy i ok tak jest nadal.
    > wiec lej syntetyki i tyle. a jak cieknie z motoru - nie lepic tylko robic.
    > tu klejenie mineralami nie pomoze, syntetyki tez nie....
    >
    >

    Być może i w tym d. jest świeży olej, ale ja już przejechałem na nim
    3000 km a on nawet trochę nie zmienił barwy, trzeba wziąć pod uwagę to
    że auto nie jest nowe, a ma już nieomal 9 lat. Generalny remont silnika
    też raczej nie był robiony, bo kto by robił coś takiego i sprzedawał
    auto? W grę może wchodzić co najwyżej to że silnik był płukany, o ile w
    ogóle takie rzeczy się robi.? Co do benzyniaka to faktycznie olej mógł
    być dawno temu wymieniany, jednak poza kolorem nie mam co do niego
    żadnych uwag. Lepkość na poziomie świeżego, kupionego w sklepie.

    W d. silnik suchy, a w b. tylko lekkie pocenie spod pokrywy zaworów,
    czyli syntetyk.. Dzięki za sugestię, jest tym cenniejsza bo praktykowałeś.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: