    From: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Wymiana routerow do Neo+ i iDSL
    Date: Sat, 25 Jan 2003 21:55:42 +0000 (UTC)

    "Micha3 Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org> napisał w wiadomości
    news:Xns930D7D705390Fmichalusenetblaaireu@193.110.12
    2.80...
    > G...@f...onet.pl (Grzegorz Janoszka) wrote in
    edu.pl:

    > smiem watpic, ze to akurat lucent w tym przypadku jest az tak paskudny,
    ale
    > to tylko moje ciche dywagacje.

    Oj jest paskudny.

    Wlasnie analizujac awarie routerow uslugowych na p.i.k
    z 24.01 (ponoc Lucenta) doszedlem do wniosku,
    ze wala sie one w tak straszliwy sposob ze naprawa sytuacji
    to sa jakies okrutne czary - a nie jak to ma czasami normalniejszy
    sprzet ze wystarczy reboot i po sprawie...

    Otoz podejrzewam ze Lucent wymyslil cos podobnego w swojej
    porazajacej niesprawnosci jak koncetrator DSLTNT w ktorego
    kiedys wdepnelismy i gowno to do tej pory potrafi
    podsmiardywac. Awaria tegoz Lucenta czasmi wymagala po
    reboocie karkolomnych procedur uruchamiania poszczegolnych kart
    i portow przypominajacych sekwencje wlaczania odbiornikow
    elektrycznych podczas awarii Apollo13. I faktycznie zajmowalo
    to mnostwo czasu a takze wymagalo niekiedy ponowienia naprawy
    od poczatku jak cos w procedurze nie zadzialalo...

    Wcale bym sie nie zdziwil gdyby to z czym walczy tepsa bylo
    oparte na podobnej konstrukcji jak ten straszliwy DSLTNT i jego
    zdupczony system TAOS (TrueAccessOperatingSystem :)

    P/