  • Data: 2019-04-26 21:52:36
    Temat: Re: Wymiana świec i kabli WN
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bylo pare rad:
    > -odpalic silnik mniej wiecej na minute, zgasic, pomacac
    > swiece/gniazda - moze ktores zimniejsze, bo nie pali,
    > -zdjac kabel ze swiecy i zobaczyc czy jest roznica w pracy.
    > Dobrze jest miec jedna swiece luzem, moze byc stara, zeby cewka
    > miala gdzie iskrzyc,
    >
    > ale bywa, ze wyniki sa takie niewyrazne.
    wymieniłem wszystkie świece na nowe ale nie orginalne zamienniki
    tylko polecane z forum.
    Ten tysiąć kilometrów powinny zrobić.

    Z ściągałem kable pojedynczo i po każdym razie samochód gasł
    wg tego pana :
    https://youtu.be/vax8rFvb-0I

    Przyłożyłem kable do bloku silnika i na każdym kablu pomiędzy nim
    a blokiem była iskra.

    Wiec teoretycznie cewka (jest jedna) jest OK.

    Ale jak potem w Krakowie pojeżdziłem po korkach piątkowych
    to na początku było OK.
    Ale potem znowy przy startowaniu z jedynki zachowywał się jak by to była trójka.

    Byłem u mechanika tak na szybko w piątek.
    Stwierdził że sprzegło ciężko chodzi ale na forach o tym piszą.
    Zaciągnął hamulec i trójka i auto zgasło
    Nic mu nie piszczało przy okazji.
    Wiec ?????

    Pytanie czy wymieniać sprzgło za 1000zł czy cewke za 260zł?

    świece stare na moje oko są OK