  • Data: 2018-09-17 01:53:59
    Temat: Re: Wymiana trzeszczącego przełącznika domofonu
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek S" <p...@s...com> napisał w wiadomości
    news:pnl9cp$ct5$1@node1.news.atman.pl...

    > Sądzę, że to i tak jedynie odsunie problem jedynie. Wcześniej te

    Na wiele więcej, to i ja nie liczę. Wiadomo, że jak chodziło, a nagle
    zachorowało, to ot, tak, nie przejdzie.
    Bo to pewnie powyrabiane mechanicznie i czyszczenie jedynie pozbywa się
    syfu, który przzeszkadza się stykać stykom, co ledwo-ledwo i każdy paproszek
    ten mizerny styk rozłącza. Nie ma to jak porządne czyszczenie i dogięcie
    blaszek, takich tam, żeby w głośniku nie szurało. Oczywiście, z głową, aby
    gnąc, nie przegiąć.

    > przełączniki działały z 10 lat a teraz co 2 tygodnie muszę je czyścić.
    > Nawet jeśli co miesiąc będę musiał to robić - to szczerze mówiąc - nie
    > chce mi się.

    Kusiło by mnie rozebrać taki przełącznik i porządnie mu te styki
    przeczyścić, nawet mechanicznie.
    Ale... jak kiedyś miałem klawiaturę tonową polskiej produkcji, to styki od
    generatorów łapały syf tak bardzi, że czyszczenie najwyżej na 2-3 dni
    pomagało, choćbym nie wiem, jak dokładnie to odczyścił i czym przemył.
    Fosforobrąz jakiś, czy inny szajs, rudoburego koloru, bledszego i
    ciemniejszego od miedzi.
    Ta... to chyba jednak wymiana, a starych użyć jako "instalacji
    artystycznej", czy czego tam, np. do czesania kota... Nie... to on sam
    "uczesze" czeszącego. Zastanawiam się, czy to może mieć jakieś praktyczne
    zastosowanie... bądź chociaż wizualne, jako nieszablonowa rzeźba (czy to nie
    było przzypadkiem w "Nie lubię poniedziałku"?)

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.