  • 1. Data: 2018-09-15 17:00:58
    Temat: Wymiana trzeszczącego przełącznika domofonu
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Witam,

    Mam taki kłopot. Otóż przełącznik pod widełkami domofonu stał się bardzo
    zawodny. Czasem parę razy trzeba nim ruszyć by nie szumiał, nie
    trzeszczał i dało się cokolwiek zrozumieć. Tak się dzieje we wszystkich
    domofonach w domu. Wygląda on tak:

    https://drive.google.com/file/d/1wxlUgSHSMOpllUQHjps
    DywCvrCRgJ2yU/view?usp=sharing

    Czy macie pomysł gdzie można by go kupić? Nie ma żadnych oznaczeń poza DC.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2018-09-15 17:11:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 15 Sep 2018 17:00:58 +0200, Marek S napisał(a):

> [...]
    DywCvrCRgJ2yU/view?usp=sharing

    > Czy macie pomysł gdzie można by go kupić? Nie ma żadnych oznaczeń poza DC.

    Zaraz wymieniać. Popsikaj Kontaktem albo czystą benzyną czy spirytusem
    przemyj.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2018-09-15 17:12:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    DywCvrCRgJ2yU/view?usp=sharing

    > Czy macie pomysł gdzie można by go kupić? Nie ma żadnych oznaczeń poza DC.

    A moze jakis Kontakt Chemie wystarczy ?

    J.

  • 4. Data: 2018-09-15 22:04:10
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Zaraz wymieniać. Popsikaj Kontaktem albo czystą benzyną czy spirytusem
    > przemyj.

    Mam 3-składnikowy Kontakt, mam też spirytus izopropylowy. Ten drugi nic
    nie dał, pierwszy starcza na 2 tygodnie. Potem znów to samo.

    Szczerze mówiąc nie wierzę w chemię do styków.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2018-09-15 22:12:30
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-09-15 o 17:12, J.F. pisze:

    > A moze jakis Kontakt Chemie wystarczy ?

    Próbowałem 60+61+WL w/g tej kolejności. Na 2 tygodnie starcza.

    Dodam przy okazji, że błyskawicznie degraduje plastik. W samochodzie
    oczyściłem tym jakiś czujnik z plastikowym kołnierzem mocującym (dość
    mocny zatrzask) i uszczelniającym. Po mniej więcej 2 tygodniach plastik
    zaczął być tak kruchy, że wystarczyło go lekko dotknąć by rozsypywał się.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2018-09-16 01:26:45
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Marek S" <p...@s...com> napisał w wiadomości

    > Mam 3-składnikowy Kontakt, mam też spirytus izopropylowy. Ten drugi nic
    > nie dał, pierwszy starcza na 2 tygodnie. Potem znów to samo.
    >
    > Szczerze mówiąc nie wierzę w chemię do styków.

    WD-40, mniej "agresywny" w działaniu, ale chyba na dłużej pomoże.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 7. Data: 2018-09-16 01:27:35
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

> [...]
    > mocny zatrzask) i uszczelniającym. Po mniej więcej 2 tygodniach plastik
    > zaczął być tak kruchy, że wystarczyło go lekko dotknąć by rozsypywał się.

    Yyy... tym plastikiem było coś z metapleksu?

  • 8. Data: 2018-09-16 02:08:28
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2018-09-15 o 17:00, Marek S pisze:
> [...]
    DywCvrCRgJ2yU/view?usp=sharing

    > Czy macie pomysł gdzie można by go kupić? Nie ma żadnych oznaczeń poza DC.

    Osobiście bym go wylutował i namoczył w izopropanolu przez chwilę,
    potem kilka razy go poprzełączał dalej moczonego i przedmuchał
    powietrzem na koniec.
    W środku na stykach zebrał się nalot (tłuszcz, kurz) powodujący słaby
    kontakt. Gdy go namoczysz i poruszasz naloty powinny się zmyć i problem
    ustąpić...

    --
    pzdr, j.r.

  • 9. Data: 2018-09-16 08:06:18
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2018-09-15 o 17:00, Marek S pisze:

    > https://drive.google.com/file/d/1wxlUgSHSMOpllUQHjps
    DywCvrCRgJ2yU/view?usp=sharing

    Wygląda to na popularny model Urmeta. Może warto kupić *cały* domofon,
    przy okazji odświeżysz pożółkłą obudowę.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 10. Data: 2018-09-16 10:11:01
    Od: AntyPIS <b...@j...oo>

    W dniu 2018-09-16 o 08:06, PeJot pisze:

    DywCvrCRgJ2yU/view?usp=sharing

    > Wygląda to na popularny model Urmeta. Może warto kupić *cały* domofon,
    > przy okazji odświeżysz pożółkłą obudowę.

    Kup płytkę
    https://i-dom24.pl/plytka-unifonu-pun1132-urmet,3,65
    36,841