  • Data: 2016-05-30 16:11:27
    Temat: Re: Wypadek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nih9ed$a9o$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2016-05-30 o 13:43, J.F. pisze:

    >Temu, że używa się pojęcia "rower", co niesie wniosek taki, że nie
    >chodzi o hulajnogę. Jakby stworzono neologizm "pojazdomięśń" i
    >zastosowano definicję taką, jak teraz do roweru, to jeszcze od biedy
    >takie bicie piany miałoby sens, bo wówczas jasnym byłoby, że
    >ustawodawcy chodziło nie tylko o rowery.

    To cie z kolei naraza w druga strone - wszystko co nie przypomina
    typowego roweru wyleci.
    Rower "poziomy" ? z dzwiniami zamiast lancucha ?
    Z dzwigniami poruszanymi rekami ?
    Jednokolowy ? A sa w dwoch wersjach.
    Bicykl z wielkim przednim kolem ?

    A ten elektryczny ... segway ?

    >Wg orzeczeń rolki to 0 pojazdów, brak jest bowiem "cech
    >konstytutywnych" pojazdu.

    A widzialem ambitnych, co sie lapali autobusu za zderzak, no ale tu w
    sumie sie zgadzam - powinni tego zabronic - rolkarze na chodniki :-)

    >>> PS. podobnie bylo z quadami, jak nie bylo takiego czegos w sensie
    >Czyli nie do jeżdżenia po drogach publicznych.

    Ale pojazd ? Zeby sie nie okazalo, ze powinny jezdzic chodnikami :-)

    Poza tym - czy problemy byly z tymi, co jezdzily po jezdniach
    publicznych, czy raczej z tymi, co to po lasach, parkach/narodowych, a
    jezdnie zaledwie przecinaly - za to czesto z nienacka.

    J.