  • Data: 2018-10-02 03:04:44
    Temat: Re: Wypisywanie tekstu na wyjściu kompozytowym
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnpr52jv.7mv.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Żeby nie mrużyć oczu, wystarczy zjechać z jasnością. Chociaż w tym

    Ja nie mówię, że tylko tak. Najprościej chyba przymrużyć... Bo jadąc
    jasnością, dobrze by było jednak nie pogubić szczegółów.

    > jest trochę z fizjologii widzenia, ale trochę też fizyki luminoforu.

    > Bardziej ogólnie -- od wypełnienia.

    Czyli taki prostokąt z jednym jajcem bardziej... (taka odmiana "czym się
    różni wróbelek?")
    Wypełnienie... nie ukrywam, że gdybym w samochodach mógł zakazać używania
    lamp z wypełnieniem i niską (zwykle taka jest) częstotliwością, to ochoczo
    bym to zrobił. Jak mnie czasem głowa boli, to po przejeździe jednego już
    auta, gdzie tak makabrycznie (nie "masakrycznie", to ohydny chwast językowy)
    migają mu efektem (niby)stroboskopowym światła, głowa boli podwójnie. Nie ma
    tego przy światłach świecących bez migania. IMHO efekt może zmylić
    pozostałych. Mam nadzieję, że ten z monitora nie zmyli.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.