  • Data: 2018-10-02 01:58:41
    Temat: Re: Wypisywanie tekstu na wyjściu kompozytowym
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 1 Oct 2018 21:20:32 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Narastanie poziomu w integratorze i odcięcie w komparatorze -- da
    > się w ten sposób regulować przesunięcie. Nawet w technice lampowej.

    i jakos tak to robiono, a efekt byl jednak inny.

    Kondensator ?

    Ma ktos pod reka link do schematu jakiegos lampowca ?

    > Liniowości jak liniowości. Zaplanowana nieliniowość -- to dopiero
    > sztuka! W technice kineskopowej zawsze fascynowało mnie to, że bania
    > coraz krótsza, obraz większy, w dodatku na płaskiej szybie, elektrony
    > robią szpagat -- a tu żadnych zniekształceń geometri, wszędzie ostro.

    Ostrosc, i to w kolorze, to jeszcze inna bajka.
    A geometria bywala znieksztalcona - sam kiedys po pol roku uzywania
    monitora wpatruje sie w jakas gre i z przesuwajacym sie napisem ... i
    literki zmieniaja szerokosc.
    Zaczalem testy rysowac, i faktycznie - geometria zjechana, ale na
    statystycznych obrazach trudne do zauwazenia.

    J.