  • Data: 2014-04-21 12:37:39
    Temat: Re: Wyrobienie prawa jazdy poza Polska
    Od: tá´Ź szukaj wiadomości tego autora

    janusz_k wrote:

    > Ale tu się z Tobą nie zgodzę, spryskiwacz jest ważny podobnie parkowanie
    > 5m przed przejazdem a są tacy giganci, niech chociaż teoretycznie wiedzą
    > gdzie wolno a gdzie nie.

    Zbiornik do płynu do spryskiwania szyb w cudzym aucie jest zupełnie
    nieważny, a co do parkowania, to każdy się tego z czasem nauczy, najwyżej
    kilka pierwszych razów wysiądzie z auta i poprawi albo będzie wybierał
    szersze miejsca.

    Egzamin na PJ nie sprawdza niczego pożytecznego, choćby tego, czy ktoś
    umie wyprzedzać. To polega na snuciu się 45 km/h po mieście lub 5 km/h po
    jakimś parkingu i przepierdalaniu się przez egzaminatora do każdej
    bzdury. Rzecz kompletnie oderwana od realnego prowadzenia pojazdu i w
    takiej formie całkowicie zbędna.

    --
    ss??q s? ??u??ou??