  • Data: 2017-06-28 00:21:47
    Temat: Re: Wyświetlacze graficzne VFD -- cena
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-27 o 20:24, Tomasz Szcześniak pisze:

    > Nieużywane lampy są bardzo trwałe. A porządne VFD to co najmniej
    > kilkanaście lat ciągłej pracy. Sprawdzone doświadczalnie.

    Się dopytam:

    Video Sony - jeszcze "prawdziwe", japońskie, wysokiej klasy choć tylko
    super VHS.
    W sumie niewiele było używane.

    Lampa już świeci na tyle słabo, że napisy widać tylko z bliska.

    Nigdy nie serwisowałem takich wyświetlaczy.
    Zaczął bym pewnie od sprawdzenia napięcia elektrody.
    Można lekko podnieść?
    Czy może wtedy nastąpi szybka degradacja? Szkoda by było trochę sprzętu.

    Jakieś pomysły/podpowiedzi?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam