  • Data: 2019-09-17 09:32:22
    Temat: Re: Wysyłanie sms-ów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ihhl0cqw0xrw.d4e62dg5bwzt$....@4...n
    et...
    >No więc przełożyłem kartę (do telefonu C w którym można ten nr
    >edytować), wykonałem zapis numeru i włożyłem ją z powrotem do B.
    >Skutek
    >żaden, dalej sms-y nie idą.
    >Zglosiłem to i odpisali:

    >"Sprawdziliśmy problem i nie mamy żadnych dat w systemu dotyczących
    >wskazany przykładów SMS-a w naszej sieci.
    >Wydaje się, że problem może wynikać z problemów po stronie naszego
    >partnera P4, ponieważ SMS nie dociera do naszego SMS Centrum.
    >Proszę przelogować się ręcznie na nadajniki sieci T-mobile lub Orange
> [...]

    Centrum jest ustawieniem telefonu, a nie karty, wiec moze ustaw
    jeszcze raz.
    Choc teraz na karcie jakas podpowiedz chyba jest.

    Ewentualnie zresetuj telefon calkowicie - moze pomoze.

    Gdzies jeszcze w starych telefonach bylo ustawienie "wysylaj przez
    GPRS".
    Jesli nie dziala - wylacz ...
    Ale gdzie tych ustawien szukac na xperii to nie wiem.

    https://virginmobile.pl/pomoc-techniczna
    mam nadzieje ze to aktualna strona, bo juz sie kiedys nadzialem, ze
    google znajduje starocie.

    J.