    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wysyp "30"?
    Date: Thu, 21 May 2015 13:57:31 +0000 (UTC)
    <555b3c9c$1$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <555b8ccc$2$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <555ced88$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <555d0977$2$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <555ddce9$2$27521$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > To zalezy od przeszkod terenowych - stad moje pytanie "na ile blisko
    > moze pieszy podejsc do jezdni pozostajac niezauwazonym". Jesli nie ma
    > zadnych przeszkod terenowych przy jezdni, to pieszy nie ma skad
    > pojawic sie znienacka. Dlatego w takim przypadku profilaktyka nie jest
    > potrzebna.

    Po prostu nie doceniasz tego, jak szybko sie to moze stać i jak Ty wolno w
    takiej sytuacji zareagujesz.

    > No zacytuj prosze i podaj date mojego posta, zanim Ci do konca opadnie
    > to, co wlasnie opada :)

    Nie chce mi sie bawić w ciuciubabkę.
    Skoro twierdzisz, ze to nie Ty powiedziałes ze nie suszyli tak ani wczoraj
    ani przedwczoraj to juz nie moja wina.
    Moge lecytynkę ewentualnie polecic.

    > Odpowiedziales "ogromna wiekszosc" - z tym sie nie zgadzam. Po prostu
    > znam obecne doniesienia prasowe mowiace o rosnacej liczbie kierowcow
    > jezdzacych bez uprawnien. To chyba z tego powodu taka jazde
    > przekwalifikowano z wykroczenia na przestepstwo?

    ROTFL
    To teraz posadzasz rzad o rozsadne działanie? Nie rozumiesz ze to pod
    publiczke?
    Znaczy sadzanie do wiezien pijanych rowerzystów tez miało sens?

    A skad te statystyki o tych co jezdza bez uprawnien?
    Nie znam danych - mozesz przytoczyc?

    > Nie zgadzam sie z powyzszymi wnioskami. Skutecznosc lapaczy jest tez
    > mierzona iloscia zlozonych wnioskow do sadow. Oni nie robia tego po
    > godzinach pracy, tylko w jej czasie i to w dodatku w warunkach
    > biurowych - nie musza wtedy latac po ulicy.

    Znaczy według statystyk ktos kto nie przyjmuje mandatu jest lepszy od kogoś
    kto przyjmie?
    A 500zł mandatu jest gorsze od skierowania wniosku do sadu?
    Ciekawe. Skad takie informacje? Możesz podać zródło?

    > Ale przeciez to wlasnie jest ten minimalny dowod. Nie byloby go, gdyby
    > suszyli dzien i dwa dni wczesniej.
    > Caly czas sie zastanawiam, co Ty tak bronisz lapaczy i dlaczego zapala
    > Ci sie czerwone swiatlo na slowo "ustawka".....

    > No coz - a media zauwazyly i wielce uradowane nas o tym informowaly
    > przez kilkanascie godzin pierwszego dnia po zmianach :)

    W jakim sensie zauwazyły? Bo przyznam ze nie słyszałem takich wiadomości.
    Znaczy słyszałem, ze pierwszego dnia złapano w zaleznosci od radia - od
    kilkudziesieciu do ok 140 kierowców ktorym zabrano PJ.
    Ale nie zestawiono tego z informacją, ile np. tydzien temu w poniedziałek
    złapano kierowców na podobnym przekroczeniu predkosci.
    Gdyby okazało się ze powiedzmy tydzien temu złapano 20 a teraz nagle
    zabrano 140 PJ to byłby dowód na potwierdzenie Twojej tezy.
    Ale ja takiej informoacji nie słyszałem co oczywiscie nie przesadza ze tak
    nie było.
    Mozesz podac dane?