  • Data: 2015-05-21 15:57:31
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Moim zdaniem to, czy tam _nigdy_ wczesniuej nie suszyli nie ma zwiazku
    > z tym, ze zrobili sobie ustawke. Co Cie tak mierzi: samo slowo
    > "ustawka" czy jego zestawienie ze "swiatlymi strozami prawa"?

    Twoje przekonanie o tym, ze to ustawka pod nowe przepisy bez kompletnie
    zadnych argumentów w tym kierunku poza zbieżnością terminu.
    Tak jakby po polnocy mieli zaniechac łapania przekroczen predkosci aby nie
    narazic sie na zarzuty o ustawkach.

    > Tak mistrzu :)
    > Ale nie martw sie - czesto doprowadzam oponentow do stanu, w ktorym
    > koncza im sie merytoryczne argumenty i zaczynaja wypisywac takie
    > moralitety.

    Typowe dziecinne zachowanie - chlapnie coś a potem odwraca kota ogonem, ze
    to tak specjalnie. Fajnie.