  • Data: 2019-08-21 09:05:11
    Temat: Re: Wyszło szydło z worka :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Aug 2019 08:09:25 +0200, dantes napisał(a):
    > Dnia Tue, 20 Aug 2019 11:57:38 +0000 (UTC), Queequeg napisał(a):
    > [...]
    >>
    > Tj na wniosek obwinionego i wyznaczony przez sąd?
    > Czy też ludzie już się dowiedzieli, że każda strona może złożyć
    > własną opinię/ekspertyzę (tak gdzieś od lipca 2015)?
    >
    > Tak z ciekawości pytam.

    Eee - wydaje mi sie, ze od dawien dawna obwiniony moze zlozyc wlasna
    opinie - tzn wybranego i oplaonego przez siebe bieglego.
    I nawet jesli o tym nie wie, to adwokat mu podpowie.

    Chyba ze to byly sprawy z KK, a KW nie dotyczylo ?

    A potem sad majac dwie sprzeczne opinie wyznacza trzeciego bieglego
    :-)

    J.