  • 1. Data: 2019-08-19 09:30:32
    Temat: Wyszło szydło z worka :-)
    Od: p...@g...com

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/krakow/kolizja
    -z-udzialem-beaty-szydlo-w-centrum-krakowa/tlztyfg

    kolejny sukces PiS na polskich drogach, minister wojny, byla premier teraz czekamy na
    jakis wyczyn prezia moze byc dopiero po zakonczeniu kadencji :-)

  • 2. Data: 2019-08-19 16:42:08
    Temat: Re: Wyszło szydło z worka :-)
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    p...@g...com wrote:

    > kolejny sukces PiS na polskich drogach, minister wojny, byla premier
    > teraz czekamy na jakis wyczyn prezia moze byc dopiero po zakonczeniu
    > kadencji :-)

    Najważniejsze że dostała mandat jak każdy inny szarak.

  • 3. Data: 2019-08-19 17:15:56
    Od: p...@g...com

    Pogratulować szybkości działania policjantom na miejscu zdarzenia ;-) posiłki
    bezstronnych świadków już pewnie zadysponowano ale zdążyli ...

  • 4. Data: 2019-08-19 17:27:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 19 Aug 2019 14:42:08 +0000 (UTC), w
    <b...@t...no1>, q...@t...no1 (Queequeg)
    napisał(-a):

    > Najważniejsze że dostała mandat jak każdy inny szarak.

    Jedzie służbowym to słyszy syreny, których nie było.
    Jedzie prywatnym to nie widzi aut, które są.
    Może niech nie wyjeżdża z Brukseli...

  • 5. Data: 2019-08-19 17:55:05
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    r...@k...pl w

    > Może niech nie wyjeżdża z Brukseli...

    Może też odpocząć u boku Lecha i Jarka...

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2019-08-19 18:48:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 19 Aug 2019 00:30:32 -0700 (PDT), p...@g...com

    > https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/krakow/kolizja
    -z-udzialem-beaty-szydlo-w-centrum-krakowa/tlztyfg

    https://fakty.interia.pl/malopolskie/news-kolizja-be
    aty-szydlo-w-krakowie-rmf-publikuje-nagranie-z-mom,n
    Id,3157242

    Czy mię się zdaje czy ten "dostawczak" jednak zapierdalał przed
    skrzyżowaniem jak głupi? Winny wymuszenia worek, a koleś swoją drogą też
    powinien czapę dostać.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2019-08-19 21:08:27
    Od: p...@g...com

    Współwinę mógł klepnac sąd ale przebiegle przyjęto mandat aby nie drążyć tematu ;-)
    Stara prawda ludowa mówi że karma wraca i przy tym pozostańmy.

  • 8. Data: 2019-08-19 21:19:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Aug 2019 12:08:27 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):

    > Współwinę mógł klepnac sąd ale przebiegle przyjęto mandat aby nie drążyć tematu ;-)
    > Stara prawda ludowa mówi że karma wraca i przy tym pozostańmy.

    A w ogole jest cos takiego jak "sad klepnie wspolwine" ?

    Bo tak mi sie wydaje, ze jak jeden kierowca odmowi mandatu, to policja
    wysyla do sadu wniosek o jego ukaranie.
    Moze tez skierowac wniosek o ukaranie drugiego kierowcy, i wtedy sie z
    tego zrobia dwie osobne sprawy.
    Ale jesli nie skieruje ... to drugi kierowca chyba nie ma szans byc
    skazany ?

    Gdzies tam jeszcze w uzasadnieniu wyroku dla pierwszego kierowcy moze
    sad napisac ze drugi kierowca sie przyczynil ... ale czy to ma jakas
    moc prawna ?

    J.

  • 9. Data: 2019-08-20 00:32:25
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-08-19 o 21:19, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Gdzies tam jeszcze w uzasadnieniu wyroku dla pierwszego kierowcy moze
    > sad napisac ze drugi kierowca sie przyczynil ... ale czy to ma jakas

    Jak skasujesz spacje przed pytajnikami to Ci podam paragrafy :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 10. Data: 2019-08-20 13:18:30
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Gdzies tam jeszcze w uzasadnieniu wyroku dla pierwszego kierowcy moze
    > sad napisac ze drugi kierowca sie przyczynil ... ale czy to ma jakas
    > moc prawna ?

    Nie ma. Miałem taką sytuację. Biegły nie zostawił na mnie suchej nitki,
    ale wniosek od policji był o ukaranie drugiego kierującego a nie mnie. Nie
    wiem jak by to wyglądało gdyby nie ciągnęło się to tyle czasu (wykroczenia
    przedawniają się po roku, sprawa była ponad rok od zdarzenia).