  • Data: 2010-01-28 10:34:00
    Temat: Re: Wyszukiwanie plagiatów
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-27 15:21, Michał &#39;Khorne&#39; Rzechonek pisze:

    > Program nie, ale http://en.wikipedia.org/wiki/Levenshtein_distance
    > może pomóc.

    Chyba źle sformułowałem problem :D

    Chodzi o to, że mam drzewko katalogów a w nich pliki z kodem w języku
    C++ albo PHP. I potrzebuję narzędzia, które znajdzie pliki o zbliżonych
    kodach źródłowych. Takie zbliżenia są wykrywane przez różne systemy
    zarządzania wersjami, tylko tam jest łatwiej, bo mają pliki konkretne
    nazwami. A potrzebne mi rozwiązanie musiało by porównywać każdy z każdym
    i jeśli liczba różnic jest epsilonowa, to zawołać, że to jest plagiat.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek