  • 1. Data: 2010-01-24 15:03:48
    Temat: Wyszukiwanie plagiatów
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    znacie jakiś program, który przeanalizuje mi wskazane drzewo katalogów i
    wysupła pliki tekstowe o potencjalnie podobnej zawartości? Chodzi o kod
    źródłowy w językach typu C++ albo PHP. Musiało by to być odporne na
    jakieś drobne zmiany typu rozjechane kodowanie polskich znaków albo
    cośtam przesunięte, albo jakiś drobny napis zmieniony.

    Wiem, że pewnie pod uniksami sobie to można jakoś napisać z użyciem
    diffa, ale niestety za cienki jestem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-01-24 15:13:54
    Temat: Re: Wyszukiwanie plagiatów
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 24 Sty, 16:03, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    > cośtam przesunięte, albo jakiś drobny napis zmieniony.
    >
    > Wiem, że pewnie pod uniksami sobie to można jakoś napisać z użyciem

    Może w google wpisywać kolejne frazy?
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-01-24 15:33:07
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> napisał(a):
    > Może w google wpisywać kolejne frazy?

    Dobry sposób na analizę drzewa katalogów...

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 4. Data: 2010-01-27 14:21:20
    Od: Michał &#39;Khorne&#39; Rzechonek <k...@g...com>

> [...]
    > jakieś drobne zmiany typu rozjechane kodowanie polskich znaków albo
    > cośtam przesunięte, albo jakiś drobny napis zmieniony.

    Program nie, ale http://en.wikipedia.org/wiki/Levenshtein_distance
    może pomóc.

  • 5. Data: 2010-01-28 10:34:00
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-27 15:21, Michał &#39;Khorne&#39; Rzechonek pisze:

    > Program nie, ale http://en.wikipedia.org/wiki/Levenshtein_distance
    > może pomóc.

    Chyba źle sformułowałem problem :D

    Chodzi o to, że mam drzewko katalogów a w nich pliki z kodem w języku
    C++ albo PHP. I potrzebuję narzędzia, które znajdzie pliki o zbliżonych
    kodach źródłowych. Takie zbliżenia są wykrywane przez różne systemy
    zarządzania wersjami, tylko tam jest łatwiej, bo mają pliki konkretne
    nazwami. A potrzebne mi rozwiązanie musiało by porównywać każdy z każdym
    i jeśli liczba różnic jest epsilonowa, to zawołać, że to jest plagiat.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2010-01-29 09:07:26
    Od: proglem <c...@s...net>