eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWytrzymały silnik › Re: Wytrzymały silnik [OT] najbardziej nietrwały silnik świata - oczywiście od VAG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: megrimsES <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wytrzymały silnik [OT] najbardziej nietrwały silnik świata -
    oczywiście od VAG
    Date: Fri, 18 Apr 2014 19:46:25 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <lirodi$bmg$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <534fd139$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs73044.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1397843186 11984 91.94.158.146 (18 Apr 2014 17:46:26
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Apr 2014 17:46:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.4.0
    In-Reply-To: <534fd139$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530602
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-04-17 15:03, Trybun pisze:
    >
    > Tylko jaki producent jest dzisiaj zainteresowany wytwarzaniem trwałych
    > silników, czy ogólnie samochodów.? Tak, coś z tym upadkiem "bloku
    > wschodniego" upadło również na świecie.. Dzisiaj już nikomu się nie
    > opłaca produkować trwałych urządzeń.
    >
    > http://moto.wp.pl/kat,15953,title,Polacy-wykorzystaj
    a-grafen-w-silnikach,wid,16543111,wiadomosc.html?tic
    aid=11290e
    >
    Szczytem silników nietrwałych to nowe porsche GT3. Teraz to chyba
    VAG.

    http://www.youtube.com/watch?v=rXWfUuNfZk0

    "Porsche Halts 911 GT3 Sales Due To Fire Risk"

    Pierwszego (!!) dnia sprzedaży padły motoryny w dwóch autach.
    A tam padają tak, jak na powyższym filmie. Urywa się korba
    i wychodzi bokiem. Olej na wydech i zapalniczka.

    Porsche zabrało kilkaset aut do fabryki i wymieniają panewki
    na korbowodach na rajdowe. Planują zwrot za 3-4 miesiące
    wszystkich aut do właścicieli. Za każdy dzień płacą 200 Euro :)

    BTW: jeśli porsche to 911 z roku max 2007 o pojemności 3.6.
    3.8 to padlina. I nieustannie twierdzę, że wszystko od VAG to padlina.

    Trwały jest podobno0 OM642 (MB 320cdi) ma opinie bardzo trwałego.
    I mam na myśli zespół korbowo-tłokowy. Robią po 500.000 km
    bez problemów, bez brania oleju itp.

    Osprzęt oczywiście siada.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: