  • 1. Data: 2014-04-17 15:03:52
    Temat: Wytrzymały silnik
    Od: Trybun <I...@j...com>

    Tylko jaki producent jest dzisiaj zainteresowany wytwarzaniem trwałych
    silników, czy ogólnie samochodów.? Tak, coś z tym upadkiem "bloku
    wschodniego" upadło również na świecie.. Dzisiaj już nikomu się nie
    opłaca produkować trwałych urządzeń.

    http://moto.wp.pl/kat,15953,title,Polacy-wykorzystaj
    a-grafen-w-silnikach,wid,16543111,wiadomosc.html?tic
    aid=11290e

  • 2. Data: 2014-04-17 15:38:47
    Temat: Re: Wytrzymały silnik
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 17 kwietnia 2014 15:03:52 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
    > Tylko jaki producent jest dzisiaj zainteresowany wytwarzaniem trwałych
    > silników, czy ogólnie samochodów.?

    Podwyzszenie trwalosci to nie jedyne zastosowanie takich wynalazkow.

    Jesli cos jest trwalsze, to mozna uzyc znacznie mniej/ciensze itp... Przy okazji
    naprawa / regeneracja bedzie wiecej kosztowala (badz okaze sie, ze jest wrecz
    niewykonalna), nie bedzie zamiennikow... czysty zysk dla producentow ;)

    Np. zamiast stalowych pierscieni za ~30PLN wsadzi sie 20x ciensze grafenowe za ~500
    :)

    WS

  • 3. Data: 2014-04-17 16:46:07
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Tylko jaki producent jest dzisiaj zainteresowany wytwarzaniem trwałych
    > silników, czy ogólnie samochodów.? Tak, coś z tym upadkiem "bloku
    > wschodniego" upadło również na świecie..

    silniki w Polonezie były zajebiście trwałe... remont kapitalny przy 70kkm

  • 4. Data: 2014-04-17 16:53:01
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > silniki w Polonezie były zajebiście trwałe... remont kapitalny przy 70kkm

    Roznie bywalo. Przejechalem spokojnie na 1.6 140tys i sprzedany w dobrym
    stanie (silnik)

  • 5. Data: 2014-04-17 16:57:40
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-04-17 16:46, zhbick pisze:
> [...]
    na świecie..

    > silniki w Polonezie były zajebiście trwałe... remont kapitalny przy 70kkm

    Myślę, że koledze raczej chodziło o to, że pogorszenie jakości zbiegło się w czasie z
    upadkiem bloku,
    (moim zdaniem - jednak nieco później, i bez związku), a nie, że wytwory bloku były
    szczególnie trwałe :)

  • 6. Data: 2014-04-17 17:19:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello zhbick,

    > silniki w Polonezie były zajebiście trwałe... remont kapitalny przy 70kkm

    Przeginasz - spokojnie 100-120kkm przejeżdżały.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2014-04-17 17:38:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:lioq5c$5qa$...@n...ipartners.pl...
> [...]
    > w czasie z upadkiem bloku,
    > (moim zdaniem - jednak nieco później, i bez związku), a nie, że wytwory

    Nie - to stary komuch i jego intencje zostały odebrane prawidłowo.
    Tyle że jak zwykle walnął kulą w płot.

  • 8. Data: 2014-04-17 19:14:07
    Od: giecik <g...@S...pl>

    > Przeginasz - spokojnie 100-120kkm przejeżdżały.

    Zgadzam się
    Kupiłem nówkę Poloneza 1.6 na jednopunktowym wtrysku ( przeznaczenie
    nauka jazdy )
    Zrobiłem 100 kkm i założyłem gaz
    Później miałem problem z wypalaniem zaworów ( 3 x wymieniany ) i
    silniczkiem krokowym ( 2x wymieniany )
    ale zrobiłem jeszcze 100 kkm i sprzedałem. Z tego co się później
    dowiedziałem to jeździł jeszcze na taryfie.

  • 9. Data: 2014-04-17 20:21:55
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    > ale zrobiłem jeszcze 100 kkm i sprzedałem. Z tego co się później
    > dowiedziałem to jeździł jeszcze na taryfie.
    w tych czasach kupiłem ibize (system porshe, nie vokswagen) jak miała
    80tyś, sprzedałem jak miała 380, bez remontu silnika. Potem kupiłem
    citroena c15 jak miał 280 tyś i sprzedałem jak dobijał do 500. jedyne co
    siadło to świece żarowe. Potem był hdi, który dojechał do 203 tyś w
    stanie idealnym, aż mu się przytrafił wypadek..... Ale Polak kupi TYLKO
    auto które ma 120-150 tyś....
    ToMasz

  • 10. Data: 2014-04-17 21:40:48
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2014-04-17 17:38, Cavallino pisze:

> [...]
    .pl...>

    > Nie - to stary komuch i jego intencje zostały odebrane prawidłowo.

    Nie tak do końca. Poszukaj sobie w necie, co to był "kartel żarówkowy".
    Planowane starzenie wymyślili sobie na zachodzie (głównie w US) jako
    receptę na kryzys, a potem akcjonariuszom się spodobało. Tę modę po
    upadku bloku wschodniego wprowadzili również do nas.

    Pozdrawiam,
    Jarek