  • 71. Data: 2009-07-18 20:17:27
    Temat: Re: 'Wywrocilem' motocykliste...
    Od: n...@s...com

    On Sat, 18 Jul 2009 21:42:48 +0200, "Mustafa" <M...@B...xx>
    wrote:

    >Ale i tak będziesz do tyły bo "ONI" nie robią tego po kosztach tylko MUSZĄ
    >zarobić na to wszystko co pisałem
    >To takie pierwotne prawo rynku którego nie zmienisz choćbyś nie wiem co.

    to dlatego wynajecie kuriera specjalnie dla przesylki kosztuje cos
    2,5tys pln. Ale jak wiezie sie wiecej przesylek to jednostkowo mozna
    wziac mniej nizby kosztowalo osobiste dostarczenie.
    Czy nie ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 72. Data: 2009-07-18 20:46:54
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Weź więc pod uwagę że tutaj w zasadzie każdy ma dłuzsze doświadczenia
    > motocyklowe niż żyjesz i przestań pieprzyć od rzeczy.

    kurczk...... jako ponad 60-latek jesteś nieźle obcykany z internetem :)

  • 73. Data: 2009-07-18 20:59:35
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > to dlatego wynajecie kuriera specjalnie dla przesylki kosztuje cos
    > 2,5tys pln.

    nadal nie rozumiesz że kurier zarabia na siebie, firmę, prezesa, sekretarke,
    podatki itp ???
    a ile zmieści w jednym samochodzie ?
    przywozili Ci coś kiedyś ???
    zerknij na pakę o 6 rano
    przelicz sobie swoje koszty
    tylko bardzo proszę bez debilnych dostawek w stylu "muszę za 200zł kumplowi
    obiad postawić"

  • 74. Data: 2009-07-18 21:07:47
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Mustafa pisze:

    > No widzisz.... zbłaźniłeś się w tamtym temacie to na siłę szukasz
    > zastępczego....
    >
    > Opowiem Ci tyle, że jak będziesz chciał, to zrobisz to taniej niż
    > jakakolwiek wynajeta firma
    > A wiesz dlaczego ??
    > Pewnie nie wiesz... i sam nijak nie wymyślisz....
    > No ale Ci powiem.... bo pomimo Twojej głupoty mam do Ciebie słabość

    > Do firma musi zarobić na ZYSK, sekretarkę, prezesa, behapowca, kierowcę,
    > amortyzację samochodu, podatki itp

    strażaka

  • 75. Data: 2009-07-18 21:48:47
    Od: n...@s...com

    On Sat, 18 Jul 2009 22:59:35 +0200, "Mustafa" <M...@B...xx>
    wrote:

    >nadal nie rozumiesz że kurier zarabia na siebie, firmę, prezesa, sekretarke,
    >podatki itp ???

    no. ale to zarabianie jest podzielone gdyz:

    >a ile zmieści w jednym samochodzie ?

    a jadac samodzielnie nie wezmiesz przy okazji kilku innych klamotow po
    stowce od sztuki, tylko wszelkie koszty (oczywiscie nizsze niz w
    przypadku firmy) ladujesz w jedna.
    Jesli chcesz porownywac koszt przewiezienia 1szt wliczajac w to
    wszelkie koszta, wtedy wez pod uwage usluge kuriera dedykowanego. A
    takowa kosztuje ok 2500zl. W przeciwnym wypadku musisz wziac pod uwage
    ze koszt przewozu (paliwo, amortyzacja, sekretarka, prezes, reklama)
    rozklada sie na duza ilosc przesylek.
    Cos jakbys chcial list zawiezc z Warszawy do Gdanska i liczyl ze w ten
    sposob oszczedzisz bo nie masz placowek, naczelnikow, sekretarek i
    politykow do wykarmienia jak Poczta Polska.

    >przywozili Ci coś kiedyś ???

    yhy, wyobraz sobie ze nawet liczylem dosc dokladnie koszty gdy
    chcialem sciagac motur od najezdzcy, wyszlo mi ze dla siebie to
    najtaniej wyszlo jechac autobusem i wracac na kolach.
    Co nie zmienia faktu ze jakbym znalazl frajera co pojedzie za 300zl to
    bym sie ani minuty nie zastanawial bo wiecej zaplacilem za dojazd w
    tamta strone. A odleglosci w zasadzie podobne i trasa latwiejsza bo
    prawie caly czas autobana.

    >przelicz sobie swoje koszty
    >tylko bardzo proszę bez debilnych dostawek w stylu "muszę za 200zł kumplowi
    >obiad postawić"

    Nie musze, ale jak juz nie liczysz wynagrodzenia to wartoby temu
    kumplowi chociaz przyzwoite zarcie kupic.
    Czy wychodzisz z zalozenia ze nie dosc ze Ci wiezie dupe, to se
    jeszcze powinien kanapki zrobic i/lub zrec gowno w makdonaldzie ?

    pozdr
    newrom

  • 76. Data: 2009-07-18 21:51:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Mustafa pisze:

    > No widzisz.... zbłaźniłeś się w tamtym temacie to na siłę szukasz
    > zastępczego....

    No oczywiscie. Przeciez ja glupek wioskowy jeste.

> [...]
    > zarobić na to wszystko co pisałem
    > To takie pierwotne prawo rynku którego nie zmienisz choćbyś nie wiem co.

    Ale woziles te motocykle czy nie woziles ? Bo ja tak, kilkadziesiat
    razy. I umiem liczyc, wbrew temu co sugerujesz.
    Teoretyzowac chlopie to Ty moze i potrafisz. Ale nic poza tym.
    Pojezdzij MOTOCYKLAMI kilka ladnych lat, naucz sie o nich tego i owego,
    pogrzeb troche, zbuduj cos, miej przynajmniej pojecie o tym o czym
    probujesz dyskutowac. Bo kibord loriorow to tu juz bylo wielu. Nie Ty
    pierwszy i nie ostatni. Jesli juz pojezdzisz, bedziesz wiedzial to i owo
    to wtedy mozemy porozmawiac. Bo jak na razie to nie odrozniasz nawet
    przelotowego wydechu od powierconego tlumika.

    A teraz to juz mi sie nie chce. Po prostu dosyc juz mam tego Twojego
    szczeniackiego pieniactwa nie popartego jakakolwiek wiedza.
    I nie odpowiadaj juz prosze na tego posta. Od Twojego szczekania boli
    mnie juz lewe oko.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 77. Data: 2009-07-18 22:05:38
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > No oczywiscie. Przeciez ja glupek wioskowy jeste.

    przez grzeczność nie zaprzeczę

  • 78. Data: 2009-07-18 22:15:12
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Po prostu dosyc juz mam tego Twojego

    po prostu gówniarz jesteś i tyle
    i chcesz udawać przed kumplami absolutnego guru choć się na czymś nie znasz
    i dalej zmieniasz temat w którym zaliczyłeś wtopę.....
    ale wiesz... niektórzy mają to w..... nosie
    miłych snów bo nie chce mi się tracić czasu na głupie dyskusje z Tobą

  • 79. Data: 2009-07-18 22:16:31
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Kuczu wrote:

    > No oczywiscie. Przeciez ja glupek wioskowy jeste.

    Kolego, dzieki Ci ze jestes. W koncu jakis znawca tematu. Chcialbym
    przewiezc moto ze Szczecina do Wawy. Napisz, prosze, ile bedzie
    kosztowalo i na kiedy mozemy sie umowic. Bardzo czekam na oferte.
    Najlepiej na grupie - przy okazji utrzesz nasa tym pazernym glupkom co
    chca nie wiadomo ile kasy za transport.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 & 660
    znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

  • 80. Data: 2009-07-18 22:16:51
    Od: Kefir <k...@o...pl>