  • 1. Data: 2009-07-15 13:26:16
    Temat: Transport motocykli UK - PL
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    Czy sa chetni? Znajomy zacznie niedlugo wozic towar do UK i w
    zamierzeniach wynika, ze bedzie wracal pusty do Polski. Napomknal, ze
    z czasem chcialby zaczac wozic motocykle. Cenowo na pewno bedzie
    chcial byc konkurencyjny (wzpomnial o cenach 900-1000 PLN za motocykl)
    wzgledem konkurencji, ale na pewno nie bedzie wiozl "po kosztach
    benzyny".

    Czy sa jacys chetnie, ktorzy by byli zainteresowani takim transportem?

    --
    Marcepan

  • 2. Data: 2009-07-15 13:44:03
    Temat: Re: Transport motocykli UK - PL
    Od: "Kizior" <t...@p...fm>

> [...]
    > chcial byc konkurencyjny (wzpomnial o cenach 900-1000 PLN za motocykl)
    > wzgledem konkurencji, ale na pewno nie bedzie wiozl "po kosztach

    Cos mi sie wydaje ze za 1000zl to samemu oplaci sie pojechac i jeszcze
    zostanie conieco w kieszeni.
    --
    Kizior

  • 3. Data: 2009-07-15 13:51:34
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kizior" <t...@p...fm> wrote in message

    > Cos mi sie wydaje ze za 1000zl to samemu oplaci sie pojechac i jeszcze
    > zostanie conieco w kieszeni.

    DO GB i z powrotem, busem lub autem osobowym z przyczepka, placac za promy,
    autostrady, tak? Czas nie kosztuje, jemy powietrze, pojazd nie amortyzuje
    sie.
    No to rzuc wyliczeniem, blagam - z miejsca oglosze Cie moim idolem.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2009-07-15 13:54:32
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 15 Lip, 15:44, "Kizior" <t...@p...fm> wrote:

    > Cos mi sie wydaje ze za 1000zl to samemu oplaci sie pojechac i jeszcze
    > zostanie conieco w kieszeni.

    cos Ci sie chyba zle wydaje

    ale Ja tez uwazam ze 1000 to drogo

  • 5. Data: 2009-07-15 14:03:20
    Od: "Kocur57" <kocur57@WYWAL_TO.go2.pl>

    > cos Ci sie chyba zle wydaje
    >
    > ale Ja tez uwazam ze 1000 to drogo

    bo on zle napisal
    powinien napisac 200 funtow od sztuki i by nie wygladalo tak strasznie,
    a taka jest mniej wiecjej cena takiego trasportu tam na wyspie
    kolo wlasnie tyle zaplacil jak przewozil moto - dorzucil do tego pare gratow
    ale to bylo wlasnie cos kolo tego

  • 6. Data: 2009-07-15 14:06:55
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Ditron" <t...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > cos Ci sie chyba zle wydaje
    >
    > ale Ja tez uwazam ze 1000 to drogo

    A ja uwazam ze, z miejsca "A" w UK do miejca "B" w PL cena jest bardzo
    atrakcyjna. Moge swa teze poprzec wyliczeniem.

  • 7. Data: 2009-07-15 14:18:21
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Jul 15, 3:03 pm, "Kocur57" <kocur57@WYWAL_TO.go2.pl> wrote:

> [...]
    > a taka jest mniej wiecjej cena takiego trasportu tam na wyspie
    > kolo wlasnie tyle zaplacil jak przewozil moto - dorzucil do tego pare gratow

    Pomysl jest na tyle w powijakach ze nie konsultowalismy jeszcze zadnej
    firmy sprowadzajacej motocykle "profesjonalnie". Ale sprobuje policzyc
    'na szybko' (nie podaje najnizszych mozliwych cen, bo co z tego, ze
    ktos kiedys poplynal promem za 36 funtow, skoro 'zwykla' cena to
    powiedzmy 60.)

    Prom: 60 GBP (=70 EUR) w obie strony.
    Paliwo: 3300 km w obie strony (Londyn - Warszawa) Przyjmuje srednia
    cene 1.00 EUR za litr diesla (srednie ceny wg AA za maj 2009 w Euro:
    UK 1.17, DE 1.04, BE: 0.98, PL: brak). Spalania nie znam, przyjme 6-8l/
    100 ?
    Spalanie: 200 - 265 l = 200 - 270 EUR

    czyli w sumie 270 - 340 EUR za obie strony. 1160 - 1460 PLN

    Teoretycznie wiezienie motocykla to tylko podroz w jedna, czyli 580 -
    730 PLN, czyli jednak 1000 PLN to w miare uczciwa cena...

  • 8. Data: 2009-07-15 14:19:42
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 15 Lip, 16:06, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > A ja uwazam ze, z miejsca "A" w UK do miejsca "B" w PL cena jest bardzo
    > atrakcyjna. Moge swa teze poprzec wyliczeniem.

    no jak z miejsca A do miejsca B to faktycznie :))

  • 9. Data: 2009-07-15 14:21:57
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kefir wrote:

    > A ja uwazam ze, z miejsca "A" w UK do miejca "B" w PL cena jest bardzo
    > atrakcyjna. Moge swa teze poprzec wyliczeniem.

    Ale policz, ze do busa wejda ze 4 motocykle.
    K.14.

  • 10. Data: 2009-07-15 14:31:36
    Od: "Paszczak" <p...@p...onet.pl>

    Witam.

    > A ja uwazam ze, z miejsca "A" w UK do miejca "B" w PL cena jest bardzo
    > atrakcyjna. Moge swa teze poprzec wyliczeniem.
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660

    Cena 200 GPB za przewóz motocykla z UK do PL jest normalną, srednią ceną rynkową
    z ogłoszeń. Są oferty tańsze i droższe, ale to jest IMO średnia.
    Mój kolega dwukrotnie za 200F woził tą trasą moto, graty i siebie w kabinie na
    dokładke. No ale on takie namiary długo wyszukiwał, coby pasowały oba punkty A i B.

    Pozdr...
    Paszczak - z domu :)
    TDM