  • Data: 2017-11-24 13:09:59
    Temat: Re: Wzmacniacz w.cz layout
    Od: Bytomir Kwasigroch vel SOT666 <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik J.F. napisał:

    > To juz mikrofale, to jeszcze inaczej :-)
    > Te czarne prostokaty moga byc istotne - czy to nie jakis filtr na
    > sciezce ?

    U mnie będzie tylko wzmacniacz szerokopasmowy.

    > Zajrzyj do pdf/not aplikacyjnych tego ukladu - moze podali tam jakies
    > wskazowki co do plytki.

    I zajrzałem bardziej.
    Znalazłem byka w rozumowaniu. Zakładałem wzmocnienie napięciowe 20dB, a to jest
    wzmocnienie mocy. Jak na wejściu będzie 2mV pp, na wyjściu dostanę 20mV pp. Czyli
    jak chcę z 1mV zrobić 100mV, trza dać 2x wzmacniacze.

    http://www.rfcafe.com/references/electrical/pwr2volt
    s.htm