  • Data: 2009-08-17 19:26:54
    Temat: Re: Wzory na gradienty
    Od: gdL <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Sie, 19:37, Michal <n...@d...com> wrote:
    > Poszukuje jakis wzorkow opisujacych rozne gradienty, czyli taki kolorowy
    > pasek, ktory wizualizuje np. temperature na wykresie. Zalezy mi aby
    > takie gradienty nie posiadaly koloru czarnego i roznice miedzy blisko
    > lezacymi kolorami byly w miare duze. Gradient typu
    > kolor_r = kolor_g = kolor_b = temperatura_plomienia / max_temperatura
    > nie nadaje sie zbytnio do moich zastosowan. Dzieki za wszelkie
    > podpowiedzi.
    >
    > --

    Ale jakie chcesz skalowanie ? Liniowe, nieliniowe... ? Rozumiem, że ma
    być niebieski -> zielony -> czerwony -> biały ? Podam w RGB,każdy od
    0 do 255.

    START : 0,0,255; (niebieski)-> 0,255,255 (kobieta wie)-> 0,255,0
    (zielony)-> 255,255,0 (żółty) -> 255,0,0 (czerwony)-> 255,255,255
    (biały).

    Przedziałami zmienia się tylko jedna ze składowych, z wyjątkiem
    czerowny -> biały (dwie).

    dZmienna/dColor = jakaś funkcja. Może być liniowe skalowanie z
    rzutowaniem na (int), albo nieliniowe. Zależy od Ciebie.