    From: "Marek" <m...@s...interia.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: XHTML - validacja formularza, problem
    Date: Thu, 15 Jan 2009 19:45:10 +0100

    Poszukaj sobie moich dyskusji z Pornelem, Piotrem i kilkoma innymi na temat
    XHTML'a. Zrobiłem projekt w XHTML'u k...wa, oj zrobiłem. Zastosowałem
    superczystą wersję 1.1. No i zaczęły kwiatki wychodzić. Przypuszczalnie
    Twoja strona - podobnie jak moja przed przeróbką CMS'a - mimo stosowanych
    tagów XHTMLowych wcale nie jest taką. Przeglądarki pewnie traktują ją jako
    zwykły HTML. Validator W3C nie sprawdza strony pod kontem wysyłanych
    nagłówków. Nie wiem czy wiesz, ale IE7 nie wyświetli Ci strony w poprawnym
    XHTML'u Strict. Będzie próbował ją zapisać na dysku.