    Date: Tue, 23 Dec 2014 12:23:36 +0100
    From: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: XILINX - co jest grane?

    On 2014-12-22 22:37, s...@g...com wrote:

    > Tu nie ma w zasadzie co wrzucać. Schemat jest taki :
    > [Konektor_JTAG_TDI]=>[FPGA_TDI],[FPGA_TDO]=>[FLASH_T
    DI],[FLASH_TDO]=>[Konektor_JTAG_TDO]. TMS i TCK spięte razem do kupy i tyle.
    VREF=>2.5V, GND-wiadomo.PCB też nie ma co wrzucać, bo 8-warstwowe i bez softu na
    którym robię guzik da się zobaczyć.

    > Ale samego JTAG'a chyba nie ma się co czepiać, bo programowanie działa cacy,
    ChipScope też. Jajco polega na tym, że przy podłączonym VREF(2.5V) i GND z mojego
    badziewia do Xilinx Platform Cable wszystko jest OK (badziewie działa poprawnie),
    przy braku owego bądź nie podłączeniu XPC do zasilania(USB), moje badziewie zachowuje
    się chimerycznie. Konfigurację trzyma, ale dostaje lekkiego "świrowania" przy
    interpretacji stanów wejściowych LVDS.

    A pullup-y i pulldown-y na JTAGU oraz innych pinach ?
    A nie jest tak że tam masy brakuje pomiędzy sprzętem pomiarowym a płytą
    z FPGA ?

    Adam