    From: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Xperia Z1 Compact - w końcu ruch w dobrym kierunku
    Date: Fri, 31 Jan 2014 13:09:18 +0100

    W dniu 2014-01-31 12:51, Chris pisze:

    > Bo w PL każdy chce jeździć BMW/Mercem/Audi w cenie malucha, tak samo
    > telefony chcą mieć topowe ale w cenie najtańszego chińczyka z biedronki
    > ... niestety ale to musi kosztować bo nie ma tam tanich procków,
    > tandetenj obudowy, kiepskiewgo ekranu itd...

    Każdy by chciał mieć wysoką jakość za niską cenę. Pokaż mi miejsce na
    świecie, gdzie ludzie tak nie chcą.
    Problem polega na stosunku ceny do średnich zarobków i do potrzeby na
    takie urządzenie.
    Telefon można nabyć za grosze i jest telefonem. Smartfon jest głównie
    zabawką wraz z telefonem, ale niejeden człowiek chciałby taki mieć
    zamiast prostego telefonu. Fajnie przecież mieć. Tylko jeśli taki
    telefon kosztuje, powiedzmy, około tyle, co średnia pensja, to jest
    drogo. Pewnie, że jak ktoś zarabia 5x więcej to nie problem. Ale dla
    przeciętniaka to potworny koszt, jak na zabawkę.
    Jak już kiedyś tu pisałem, z powodu takich cen ja wciąż mam telefon z
    przyciskami ;)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/