    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Xperia Z1 Compact - w końcu ruch w dobrym kierunku
    Date: Fri, 31 Jan 2014 13:12:44 +0100

    On 2014-01-31 12:51, Chris wrote:
    > GAD Zombie nabazgrał(a):

    > Piątek .. mój błąd.

    > Bo w PL każdy chce jeździć BMW/Mercem/Audi w cenie malucha, tak samo
    > telefony chcą mieć topowe ale w cenie najtańszego chińczyka z biedronki
    > ... niestety ale to musi kosztować bo nie ma tam tanich procków,
    > tandetenj obudowy, kiepskiewgo ekranu itd...

    nie, nie - to jest efekt premiery - Sony powiedziało, że cena docelowa
    ma być 'gubo poniżej 2000' - zakładam więc okolice 1500-1600
    Na chwile obecna w dniu premiery jest 1999 :)
    Poczekam miesiac i cena sie ustabilizuje - ot co.

    A znajdz mi innego flagowca z ekranem mniejszym od 5" ?
    Samsungi mini to nie sa flagowce choc Samsung by chcial by tak o nich
    myslano. Niestety slabsze od pierwowzorow.

    Dopiero sony zrozumialo, ze procz 5" wielgasnej Z1, mozna zrobić to samo
    z zmniejszym ekranem (pewnie i bateria) ale takimi samymi bebechami w
    srodku.

    Chinczyki mnie nie kreca - znajdz w chinczyku NFC na ten przyklad.
    Dodatkowo kwestia sporna pozostaje ich wydajnosc i optymalizacja softu.
    Jakos wykonania - no coz - niska cena to i tanie plastiki.

    Od ponad 3.5 lat uzywam DesireZ - wiec moze w koncu znajdzie sie jego
    godny nastepca.