  • 51. Data: 2010-11-24 23:57:28
    Temat: Re: [YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-24 22:43, masti pisze:

    > dużo chrzanienia. nawet wół wyprzedzi ładę jak umie.

    Jeśli łada niespodziewanie zredukowała 2 biegi w dół, a gość ocenił
    sytuację i przygotował się do spokojnego wyprzedzania bez redukcji to
    droga jego wyprzedzania wydłużyła się dość znacznie. To samo może
    zaskoczyć kierowcę dowolnego mocnego i szybkiebo samochodu.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 52. Data: 2010-11-25 00:17:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 23:57:28 +0100 osobnik zwany DoQ wystukał:

> [...]
    > droga jego wyprzedzania wydłużyła się dość znacznie. To samo może
    > zaskoczyć kierowcę dowolnego mocnego i szybkiebo samochodu.

    to może niech nie wyprzedza jak nie umie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2010-11-25 09:16:46
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > begin Mateusz

    layer_embedded

    > Dokładnie, dwa głupki. Jak już chciał dać nauczkę to mógł zwolnić powoli.

    To znaczy, że nie jeżdżąc po rowach jesteś głupkiem.
    Super. To zaliczcie mnie do powyższej grupy.
    Nie jeżdże po rowach. Niezależnie jaki palant i ch*j się spieszy.

  • 54. Data: 2010-11-25 09:27:37
    Temat: Re: Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 24 Lis, 21:55, masti <g...@t...hell> wrote:
    > Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 12:42:29 -0800 osobnik zwany Adam Adamaszek
    > wystukał:

    > skoro maluchem dało sie wyprzedzać to tym tymbardziej

    Z tym sie jak najbardziej zgadzam.

    Pilem do wyrazenia "mocny SUV", ktore w przypadku przedmiotowego
    samochodu brzmialo mocno naciaganie. Szczegolnie, ze nietrudno o
    kombinacje Skoda Favorit/Daewoo Musso, gdzie Skoda bedzie szybsza (a
    dokladniej - miala lepsze przyspieszenie 0-100).

    Mocny SUV to np. Cayenne S, albo X5 3.5i...

    pozdr
    AA

  • 55. Data: 2010-11-25 09:29:53
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > To znaczy, że nie jeżdżąc po rowach jesteś głupkiem.
    > Super. To zaliczcie mnie do powyższej grupy.
    > Nie jeżdże po rowach. Niezależnie jaki palant i ch*j się spieszy.

    No dobra. Muszę dodać że to przyśpieszenie przy wyprzedzaniu - było,
    więc jest również palantem.
    Uniosłem sie:), bo często krytykuje sie że "kapelusze" nie zjezdżają
    przed "jeżdżącymi szybko i bezpiecznie".

  • 56. Data: 2010-11-25 09:54:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam Adamaszek" <c...@g...com> napisał w wiadomości news:

> [...]
    >kombinacje Skoda Favorit/Daewoo Musso, gdzie Skoda bedzie szybsza (a
    >dokladniej - miala lepsze przyspieszenie 0-100).

    A co ma 0-100 do przyspieszania od 60 czy 80?

  • 57. Data: 2010-11-25 11:14:16
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-24 23:18:37 Maciek

    > Nic specjalnie nie wynika z tego filmu
    > aby przyjac pewniaki jego zachowania

    Faktycznie mało widać co się dzieje przed Ładą,
    ale zwróć uwagę, jak wcześniej (0:15) "SUV"
    dyga -- tak jakby Łada deptała po hamulcach.

    Może po złości, a może przed nimi było jeszcze
    jedno auto. "SUV" po wyprzedzeniu mógł zahamwoać
    z tych samych powodów co wcześniej hamowała Łada.
    Albo w odwecie, albo dlatego, że ktoś przed nim
    zahamował.

    Niezależnie od tego, oboje się nie popisali.

    --
    Pozdor Myjk

  • 58. Data: 2010-11-25 11:19:49
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-24 23:18:37 Maciek

    > ze facet z Lady mogl np. nie popatrzec w lusterka

    To chyba też Lada?
    http://www.youtube.com/watch?v=3Du8QkvAqtM

    ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 59. Data: 2010-11-25 11:22:15
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-11-23 22:36, Mateusz wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=gVUziXovAUM&feature=p
    layer_embedded

    > Normalnie ręce opadają... jeden drugiego wart. U nas też się widuje
    > podobne kwiatki.

    Tak w kwestii formalnej - ten z suva nawet sobie nie zadal trudu
    wlaczenia kierunkowskazu przed rozpoczeciem wyprzedzania. Ale moze u
    nich nie wypada ;). Ogolnie po calosci niezly kowbojski teatrzyk.

    --

    memento lorem ipsum

  • 60. Data: 2010-11-25 11:43:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-25 00:17, masti pisze:

    > to może niech nie wyprzedza jak nie umie?

    Mam rozumieć że bezwzględnie zawsze redukujesz parę biegów w dół i
    nabierasz rozpędu 100m wcześniej żeby wyprzedzany nie miał szans?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com