  • Data: 2018-07-04 20:43:01
    Temat: Re: Yanosik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:phj362$pfm$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 04-07-2018 o 19:47, J.F. pisze:

    >W tym od Stęszewa 30 km/h, a przez Komorniki 0,5 h tempem 5 km/h.

    No niestety

    >Tak.
    >Bo jedziesz, a nie wleczesz sie albo stoisz.

    Hm, jadac na Rawicz zdaje sie ze widzialem koło Śremu te kolumny
    czekajacych z Leszna.
    Jak trzeba bedzie postac 10 minut, to IMO nie warto omijac korka w
    Komornikach :-)

    > Gdzie tu sens, gdzie logika ?
    >
    > Owszem, pierwsza droga ch* i zakorkowana, ale druga niewiele lepsza,

    O niebo lepsza.
    Poza światłami w Śremie (też dającymi się ominąć jadąc do obwodnicy),
    potem w Kórniku, nie ma miejsca gdzie możesz się zatrzymać.

    >Jak nie ma wypadku, to 120 pojedziesz.

    Chyba, ze sie zaczna tirmany i lubliny wyprzedzac, to 100.

    >Tak jeździłęm jak nie było ekspresówki pod Leszno.
    >Teraz wygodniej jechać przez S5 jak daleko się da.

    Hm, 80km Kórnik-Leszno-Kaczkowo + 18km S5 zamiast 88km Śrem Gostyn
    Rawicz ?
    Trzeba kochac ekspresowki, zeby sie pchac w 80 km kiepskiej trasy.

    Bo ta druga mniej zatłoczona i calkiem fajna ... dopoki traktory nie
    wyjada :-(

    J.