  • Data: 2013-05-31 00:54:11
    Temat: Re: Z laptopem do Polski
    Od: Krzysztof Staniorowski <h...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    jeśli Twój modem wspiera 3G (UMTS, HSPA) na częstotliwościach 2100MHz i
    opcjonalnie 900MHz, a także EDGE na 900 i 1800MHz to nie powinno być
    żadnych problemów ze "złapaniem" Internetu w dowolnym miejscu Polski. Od
    siebie polecam różowego operatora i z całej siły odradzam fioletowego i
    pomarańczowego.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof Staniorowski

    Krzysztof Staniorowski