    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Z laptopem do Polski
    Date: Thu, 4 Jul 2013 14:08:25 +0000 (UTC)

    Dnia Sun, 02 Jun 2013 12:03:08 +0100, DooMiniK napisał(a):
> [...]
    moc korzystac z internetu. Czy ktos orientuje sie czy jest to mozliwe i w jaki
    sposob, zakladajac, ze nie mam gniazdka internetowego na miejscu a jedynie modem
    wbudowany w laptopie. Czy wystarczy kupic starter na mobilny internet na karte np. z
    orange czy play i bede mial mobilne polaczenie z internetem w PL? W jaki sposob to
    dziala, czy trzeba cos przekonfigurowywac? Nie chce sie wiazac umowa czy abonamentem,
    gdyz jak podkreslam to wyjazd krotkotrwaly.
    > Już trochę za późno, na przyszłość zaopatrz się w kartę Aero2
    > i odpowiedni modem USB (nie jest powiedziane, że Twój laptop
    > wspiera karty od Aero).

    Gość przyjeżdża do Polski na parę dni a Ty sugerujesz Aero2?
    Chrzanienie się z pomysłami Aero2 na utrudnianie dostępu na wszelkie możliwe
    sposoby, nietypowe modemy - i wszystko po to by zaoszczędzić kilkadziesiąt
    złotych? :) Ja u siebie olałem już aero2 i wsadziłem do routera z powrotem
    pomarańczkę - przynajmniej w miarę normalnie działa. Orange ma całkiem
    znośny zasięg, play zdecydowanie lepszy. A z Aero2 jest jedna wielka
    niewiadoma :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944