  • 91. Data: 2011-09-27 21:08:52
    Temat: Re: Z?omowisko europy?
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-09-27 20:58, DoQ wrote:

    > No, ba - nie będzie niczego. Będzie Korwin :)

    Korwina też nie będzie. Przecież to zawodowy kandydat. Na dodatek
    przeciwnik dupokracji a więc i wyborów. Niezły schizol:P

    Shrek

  • 92. Data: 2011-09-27 21:10:22
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 21:00:44 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > I z tego ma wynikać, że najniższa krajowa jest wskaźnikiem realnej siły
    > nabywczej?

    weź sobie poszukaj do czego się odnosiłem. Bo kilka postów powoduje, że
    gubisz wątek.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 93. Data: 2011-09-27 21:12:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-27 21:04, Marcin N pisze:
> [...]
    niemiec-sprzedaje-tradycyjne-zarowki-jako-grzejniki.
    html

    > Tylko, że teraz taka 100 watowa żarówka kosztuje 4 zł. Wcześniej
    > kosztowała 1.50 zł.

    Przepłaciłeś i to zdrowo ;)

  • 94. Data: 2011-09-27 21:13:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-09-2011 21:08, Shrek pisze:
    > Korwina też nie będzie. Przecież to zawodowy kandydat. Na dodatek
    > przeciwnik dupokracji a więc i wyborów. Niezły schizol:P

    Celna uwaga :) Gdyby nie był jak inni politycy, to by zbojkotował
    nadchodzące dupokratyczne wybory :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 95. Data: 2011-09-27 21:14:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-09-2011 21:10, masti pisze:
    > weź sobie poszukaj do czego się odnosiłem. Bo kilka postów powoduje, że
    > gubisz wątek.

    Ale ja nigdy nie twierdziłem i nigdzie nie napisałem, że najniższa
    krajowa jest takim wskaźnikiem.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 96. Data: 2011-09-27 21:19:12
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Przemysław Czaja pisze:

    > Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki"

    > No właśnie, że też ja na to nie wpadłem!
    > Niech te cfaniaki porównają przebiegi licznikowe samochodów w PL do
    > obojętnie jakiego innego kraju na świecie, idę o zakład, że nasza flota
    > narodowa ma najniższy przebieg łączny :)

    Czekam tylko aż w końcu podczas badania technicznego będzie wpisywany
    przebieg w DR. I za cholerę sie nie da znaleźć 10 latka z przebiegiem
    200 tyś kupionego w polskim salonie :-)

    Seco

  • 97. Data: 2011-09-27 21:38:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-09-2011 21:19, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    > Czekam tylko aż w końcu podczas badania technicznego będzie wpisywany
    > przebieg w DR. I za cholerę sie nie da znaleźć 10 latka z przebiegiem
    > 200 tyś kupionego w polskim salonie :-)

    Bo takie samochody idą "w rodzinę", ew. do znajomych.
    Pół roku temu, mogłem kupić 607 HDI, 2002r. w stanie jak nowy z
    przebiegiem 38.000km :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 98. Data: 2011-09-27 21:39:45
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Jakos jak jakis czas temu porownywali do konkretnych krajow Unii to
    wyszlo, ze wcale nie odbiegamy jakos mocno od sredniej, a OIDP danie
    nawet wyprzedzalismy. Wiec albo ktos tu klamie, albo tak nagle sie
    pogorszylo u nas w kraju.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 99. Data: 2011-09-27 21:46:27
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-27 21:19, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Czekam tylko aż w końcu podczas badania technicznego będzie wpisywany
    > przebieg w DR. I za cholerę sie nie da znaleźć 10 latka z przebiegiem
    > 200 tyś kupionego w polskim salonie :-)

    Da się. Mój może tyle będzie miał w wieku 10 lat.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 100. Data: 2011-09-27 21:48:00
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-27 15:20, kamil pisze:
    > http://www.rightmove.co.uk/property-for-sale/propert
    y-35185334.html

    Dodatkowo tu juz masz wykonczone, ze sprzetami AGD w domu. U nas
    wykonczenie domu kupionego w stanie developerskim kosztuje z połowe
    wartosci tego domu.

    --
    venioo
    GG:198909