  • 11. Data: 2019-11-22 17:59:47
    Temat: Re: Z pieszymi na przejsciach już pozamiatane.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Daruj sobie wiejski psychologu.

    Och, widze ze trafiłem :)

> [...]
    > przechodzeniu przez jezdnie na przejsciu przepisy to w rok będzie
    > nie 180 zabitych na przejsciach a dużo więcej. Na przejsciach
    > zabijają ci co nie stosują się do przepisów. W związku z tym
    > zaostrzenie przepisów na nich nie zadziała. Za to zadziała na
    > pieszych. Jest mało wypadków na przejsciach bo jakas część pieszych
    > wie że musi uważać. Jak zrobia ludzi świętymi krowami to tylko
    > jednostki będą uważały. Reszta jak lemingi będzie się pakowala pod
    > koła. Kierowca jadący po drodze z pierwszenstwem średnio uważa na
    > mijane drogi podporządkowane. Podobnie będzie z pieszymi. Będą mieli

    Nie zrozumiałes. Ja sie nie wypowiadałem w temacie sensownosci badz nie
    zmiany legislacyjnej.
    Ja tylko stwierdziłem ze mowisz "mam na to wyjebane" a tak naprawde temat
    cie obchodzi, drazni i jest dla ciebie wazny - stad wypowiadasz sie po
    raz ochnasty na ten temat.
    Innymi słowy - czym wiecej razy napiszesz "zwisa mi to" tym bardziej
    udowodnisz ze okłamujesz w najlepszym razie samego siebie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 12. Data: 2019-11-22 18:14:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://youtu.be/xyCMt3CF_WM?t=15 ;)

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2019-11-22 19:39:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kula w płot.

  • 14. Data: 2019-11-22 19:53:47
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-22 17:59, Budzik wrote:
> [...]
    > Innymi słowy - czym wiecej razy napiszesz "zwisa mi to" tym bardziej
    > udowodnisz ze okłamujesz w najlepszym razie samego siebie.

    To lepsze niż twopje trolowanie.

  • 15. Data: 2019-11-22 19:54:55
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.11.2019 o 18:14, Shrek pisze:

    > https://youtu.be/xyCMt3CF_WM?t=15 ;)

    A co to, wiadra nie ma?

    https://zapodaj.net/ee57a738674df.jpg.html

  • 16. Data: 2019-11-22 19:59:08
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.11.2019 o 19:53, kk pisze:

    > To lepsze niż twopje trolowanie.

    Używać zagranicznych słów trza umić.
    Albo nie pchać się na afisz.

  • 17. Data: 2019-11-22 22:16:15
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-22 19:59, collie wrote:

    > Używać zagranicznych słów trza umić.
    > Albo nie pchać się na afisz.

    Umić to może umisz, ale rozumić to nie rozumisz.

  • 18. Data: 2019-11-23 18:09:13
    Temat: Re: Z pieszymi na przejsciach już pozamiatane. Niekoniecznie.
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Wlaczylem TV i tam gadające głowy że musi przyjść nowe. Przypadkowo pytani
    > ludzie też że pieszy ma mieć pierwszenstwo już na chodniku. Niebieski ze
    > na przejsciach ginie 180 osób rocznie, z tego pewno połowa z winy
    > pieszych. Ale tego że ciągle zatrzymywanie i ruszanie samochodow spowoduje
    > większe zanieczyszczenie powietrza i w jednym miejscu ocala 10 osób a w
    > innym umrze od zanieczyszczeń 500 nikt nie zauważył.
    > Beda za moment walczyli z zanieczyszczeniami.

    Niekoniecznie "z pieszymi na przejściach już pozamiatane".

    Był już projekt pierwszeństwa pieszych ok. 5 lat temu
    i Ustawę odrzucono. Do odrzucenia w dużym stopniu przyczynili sie
    posłowie i senatorowie PiS.
    Nie sądzę żeby zmienili zdanie, wódz boi się suwerena.
    Nie będzie ryzykował, żeby ocalić trochę świętych krów.

    Dzisiaj słyszałem wypowiedź szefa portalu BRD24
    w radiu TOK FM audycja Skołowani.
    Wg niego główna zmiana powinna polegać na przepisaniu
    z Rozporządzenia do Ustawy, obowiązku zmniejszenia pędkości,
    tak aby nie narazić pieszego wchodzącego.