  • Data: 2019-10-13 09:50:58
    Temat: Re: Z80 jako jedyna szansa w postapokalipsie
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 13 Oct 2019 08:12:57 +0200, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > Natomiast w wielu przypadkach z mikrokontrolera już nie zrobimy
    > uniwersalnego komputera, bo logika sterująca w krzemie tego nie
    > uwzględnia.

    Kwestia w którym momencie dziejowym wypadnie oceniać czego jest
    najwięcej. W tej chwili być może faktycznie najwięcej jest 8bitowcow
    o nieprzyjaznej architekturze ale czy na pewno? Nie wiem czemu pomija
    się komórki, raczej ich jest najwięcej i to jako urządzenie gotowe do
    użycia. To że stracą podstawową funkcję dzwonienia nie dyskwalifikuje
    je jako komputer. Raczej będzie kwitło wydobycie komórek i
    dostosowywanie ich do różnych potrzeb (w zależności od znalezionego w
    nich oprogramowania) jako uniwersalne komputery ale też jako np.
    dawcy baterii.

    --
    Marek