  • 1. Data: 2012-11-30 08:28:22
    Temat: Za Hitlera i za komuny nawet tak nie było
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    To o was POwskie ścierwa i dla was POwskie lemingi
    http://www.youtube.com/watch?v=tH5thz4LkAA

  • 2. Data: 2012-11-30 08:46:26
    Temat: Re: Za Hitlera i za komuny nawet tak nie było
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-11-30 08:28, 4CX250 pisze:
    > To o was POwskie ścierwa i dla was POwskie lemingi
    > http://www.youtube.com/watch?v=tH5thz4LkAA
    24.11 zacząłem wątek pod tytułem Sku*****ństwo nie sądzicie?
    O tym samym. Nie wiń policji, bo to tylko narzędzie w rękach polityków.
    Jacek

  • 3. Data: 2012-11-30 09:38:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 30 Nov 2012 08:28:22 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > To o was POwskie ścierwa i dla was POwskie lemingi

    wskaż nam o oświecony jednego polityka co zrobi ludziom dobrze

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2012-11-30 09:39:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Nov 2012 08:46:26 +0100, Jacek napisał(a):
    > 24.11 zacząłem wątek pod tytułem Sku*****ństwo nie sądzicie?
    > O tym samym. Nie wiń policji, bo to tylko narzędzie w rękach polityków.

    No wiesz, z jednej strony niby sk*, choc Guliani na tym kariere zrobil, z
    drugiej ... policjant z drogowki (gorzej z prewencja), ktory w ciagu paru
    godzin sluzby nie zauwazyl zadnego pirata to d* nie policjant, zreszta
    notatke sluzbowa moze napisac "nie wystawilem zadnego mandatu, bo nie
    zauwazylem zadnego wykroczenia", tylko ze to poswiadczenie nieprawdy bedzie
    :-)

    Z trzeciej - nie wiem - panstwowa kasa pusta, czy Bielawa ma ambitnego
    policjanta ? Z czwartej ... po tych kwotach z Dolnego Slaska, to o ile
    wzrosla "aktywnosc policji" ? 5%, 25%, czy wcale, tylko nowy taryfikator
    drozszy?

    J.

  • 5. Data: 2012-11-30 09:44:04
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-30 09:38, masti pisze:

    > wskaż nam o oświecony jednego polityka co zrobi ludziom dobrze

    Saha Grey, tylko trzeba zaczekać aż zostanie politykiem :D

    Lewis

  • 6. Data: 2012-11-30 09:45:26
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-30 09:38, masti pisze:
    > wskaż nam o oświecony jednego polityka co zrobi ludziom dobrze

    Jesteś skażony socjalizmem? :-)
    Polityk nie ma robić ludziom dobrze. On ma ludziom nie przeszkadzać w
    robieniu sobie dobrze :-) Trzeba zacząć od podstaw-edukacji.
    Oni są głupim motłochem który nic nie rozumie i trzeba mu pomagać?
    Nieprawda. Poradzą sobie lepiej niż opiekuńcza ręka opiekuńczego państwa.

  • 7. Data: 2012-11-30 10:48:57
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > wskaż nam o oświecony jednego polityka co zrobi ludziom dobrze

    Ja nie chcę żeby którykolwiek zrobił mi dobrze. Chcę żeby nie robili źle.

    Marek

  • 8. Data: 2012-11-30 10:50:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 30 Nov 2012 10:48:57 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > Ja nie chcę żeby którykolwiek zrobił mi dobrze. Chcę żeby nie robili
    > źle.

    wszystko zależy od definicji. To co, który?

  • 9. Data: 2012-11-30 11:00:54
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > wszystko zależy od definicji. To co, który?

    Wszyscy. Mają się po prostu odjebać od obywatela. Obywatel sam o siebie
    zadba lepiej niż stu urzędników o niego.
    Wolę sam wydawać pieniądze, niż żeby za mnie robił to urzędnik którego
    jeszcze muszę za to utrzymywać.
    To tak jak z menelem. Zaproponujesz mu żeby przyszedł do opieki i
    przenocował, to nie, bo on woli spać brudny i zapity w kartonie. Jego wybór.
    Wiesz że przez cały okres pracy, nawet singiel ma na utrzymaniu 2 osoby?
    Urzędników.

    Marek

  • 10. Data: 2012-11-30 11:01:35
    Temat: Re: Za Hitlera i za komuny nawet tak nie było [OT]
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 30.11.2012 08:28, 4CX250 wrote:
    > To o was POwskie ścierwa i dla was POwskie lemingi

    Pierdolony "patRYJota" się znalazł co nawet pamięci przodków nie potrafi
    uszanować...

    "Za Hitlera" zamordowano "parę" milionów ludzi. Wielu ludzi oddało swoje
    życie, dzięki czemu takie ścierwa jak ty mogą po polsku pisać w sieci.
    Za "komuny" też było "pięknie" - jedzenie na kartki, stan wojenny,
    milicja na ulicach, procesy pokazowe. Ludzie poświęcali swoją wolność a
    niektórzy i życie dzięki temu teraz możesz pójść do sklepu i coś po
    prostu kupić, czy mówić co myślisz(w pewnych granicach).

    Nazywanie kogoś ścierwem bo ma inne zapatrywania na politykę jest
    żałosne. W Polsce mamy 38 milionów POLAKÓW a nie mieszankę "PISd i
    POpaprańców". Nie podoba się coś w prawie czy polityce to, kurwa,
    działaj za tym żeby było lepiej dla wszystkich, a nie dziel ludzi na
    "ich" i "nas" i dąż do starcia.

    Michoo