  • 1. Data: 2012-04-15 18:38:53
    Temat: Zabezpieczenie samochodu - blokada skrzyni biegów w Rzeszowie
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    Szukam w Rzeszowie lub okolicy warsztatu montującego zabezpieczenia samochodu przez
    blokadę skrzyni biegów w profesjonalny sposób. W moim poprzednim samochodzie robił
    to partacz w serwisie jednej z marek samochodowych dlatego chciałbym w nowym Kio Rio
    III uniknąć takiej wpadki. Proszę o namiar na mistrza od blokad :-).

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-04-15 18:44:44
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-15 18:38, TM pisze:
    > Szukam ... warsztatu montującego ... blokadę skrzyni biegów w profesjonalny sposób

    Obejrzyj sobie program o zdejmowaniu takich blokad w tvn, jakiś mechanik
    unieszkodliwia taka profesjonalna blokadę w kilkanaście sekund.

  • 3. Data: 2012-04-15 18:49:36
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał

    > chciałbym w nowym Kio Rio III uniknąć takiej wpadki.

    Hmmm. Nie słyszałem o przypadku kradzieży kijanki.

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2012-04-15 18:55:54
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-15 18:44, anacron pisze:

    > Obejrzyj sobie program o zdejmowaniu takich blokad w tvn, jakiś mechanik
    > unieszkodliwia taka profesjonalna blokadę w kilkanaście sekund.

    I to wcale nie był materiał sponsorowany przez producenta innej blokady...

    Zapewne chodziło ci o Jazdę Polską w TVN Turbo?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 5. Data: 2012-04-15 18:59:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > I to wcale nie był materiał sponsorowany przez producenta innej blokady...
    >
    > Zapewne chodziło ci o Jazdę Polską w TVN Turbo?

    Było też w Automaniaku.

  • 6. Data: 2012-04-15 19:04:56
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    > Użytkownik "TM"
    > Szukam w Rzeszowie lub okolicy warsztatu montującego zabezpieczenia
    > samochodu przez blokadę skrzyni biegów

    Kup autocasco, bo te blokady to sobie możesz w wsadzić

  • 7. Data: 2012-04-15 19:11:18
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-04-15 18:38, TM wrote:
> [...]
    > samochodowych dlatego chciałbym w nowym Kio Rio III uniknąć takiej
    > wpadki. Proszę o namiar na mistrza od blokad :-).

    Jedyną sensowną blokadą jest zeder, ale to i tak nie uchroni auta przed
    kradzieżą z pomocą lawety, ingerencja więc spora, cena również, a
    zabezpieczenie nie daje pewności i tak. Wiele lepiej już rzeczywiście AC,
    bo jak ktoś będzie chciał auto ukraść to je ukradnie i tak.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 8. Data: 2012-04-15 20:24:04
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    > Było też w Automaniaku.

    W telewizji pokazują różne rzeczy, a w prasie motoryzacyjnej polecają te blokady i
    nie robią to dziennikarze związani z producentami. Poza dyskusją jest fakt, że każdy
    samochód można ukraść, ale też nie należy tego ułatwiać złodziejom amatorom, często
    nastoletnim.

  • 9. Data: 2012-04-15 20:56:02
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.04.2012 20:24, TM pisze:
> [...]
    samochód można ukraść, ale też nie należy tego ułatwiać złodziejom amatorom, często

    Sa lepsze, tansze (praktycznie darmowe) i skuteczniejsze metody.

  • 10. Data: 2012-04-15 21:36:57
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Sa lepsze, tansze (praktycznie darmowe) i skuteczniejsze metody.

    Wiem, wiem. Łańcuch, laska dziadka na kierownicę, zdemontowanie kół lub jakiś
    wihajster na pedały :-).
    Jak dotąd nie otrzymałem rzeczowej odpowiedzi na moje pytanie, za to szereg
    komentarzy, które świadczą o tym, że przynajmniej tutaj możecie zabrać głos. Nie
    muszę przecież respektować Waszych upodobań i sądów. Oczekuję na odpowiedzi
    użytkowników blokad, którzy mogą podać mi dane serwisu montującego je. Pozostałych
    "filozofów" namawiam do pisania pamiętnika zamiast produkowania złotych myśli dla
    grupy.